کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال؛

محمد بلبلی به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات به مدت شش ماه محروم شد

بازیکن خبرساز فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت به دلیل امضای قرارداد با دو باشگاه جدید به مدت شش ماه محروم شد.

محمد بلبلی به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات به مدت شش ماه محروم شد

به گزارش هشت دی، محمد بلبلی هافبک جوان سپیدرود رشت اولین خرید تیم فولاد خوزستان در نقل و انتقالات پیش‌فصل بود؛ بازیکنی که البته از باشگاه قبلی‌اش رضایت نامه نداشت و خیلی زود هم مسیر خود را به سمت استقلال تهران تغییر داد.

مسئولان تیم فولاد خوزستان نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و اظهار داشتند محمد بلبلی با این باشگاه قرارداد امضا کرده و بازیکن فولاد است؛ باشگاه سپیدرود رشت هم وارد موضوع شد و بصورت همزمان از فولاد، استقلال و بلبلی شکایت کرد!

با پیچیده شدن موضوع، پرونده‌ی محمد بلبلی در اختیار مراجع ذیربط فدراسیون فوتبال قرار گرفت تا مستندات آن بررسی و رأی صادر شود، اما هیچ‌گونه خبر رسمی در خصوص روند رسیدگی به پرونده بازیکن مذکور از سوی فدراسیون فوتبال یا باشگاه فولاد خوزستان منتشر نشد و این بازیکن در هفته اول لیگ مقابل ماشین سازی مجوز بازی کردن نداشت.

در همین راستا، ظهر امروز جمشید نورشرق رئیس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال اعلام کرد که محمد بلبلی به دلیل نقض قوانین نقل و انتقالات به مدت شش ماه محروم شده است؛ البته این رأی بدوی و قابل تجدید نظر است.

رئیس کمیته تعیین وضعیت همچنین اعلام کرد با توجه به اینکه محمد بلبلی با سپیدرود رشت قرارداد رسمی داشته است، باشگاه فولاد حق نداشت بدون کسب رضایت‌نامه باشگاه قبلی این بازیکن با او قراردادی امضا کند. ضمن اینکه استقلال تهران برای امضای قرارداد با محمد بلبلی به فسخ یکطرفه قرارداد قبلی این بازیکن استناد کرده است.

نورشرق در ادامه توضیحاتش اظهار داشت که پرونده بلبلی در کمیته تعیین وضعیت منجر به صدور رای شده، البته فرصت تجدید نظر خواهی برای باشگاه های فولاد و استقلال فراهم است که دوستان ما در کمیته استیناف بررسی خواهند کرد.

این توضیحات از سوی رئیس کمیته تعیین وضعیت نشان می‌دهد که علاوه بر محرومیت محمد بلبلی، باشگاه‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران هم در این پرونده با خطر محکومیت مواجه هستند و در همین راستا باید در کمیته استیناف دنبال تجدید نظر باشند. ضمن اینکه باشگاه سپیدرود توانسته ثابت کند که محمد بلبلی با آن‌ها قرارداد معتبر داشته است.

رأی رسمی کمیته تعیین وضعیت در خصوص پرونده محمد بلبلی به زودی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد و باید دید که مفاد کامل این رأی چیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه