نماینده ولی فقیه در گیلان:

گیلان از هجمه های گوناگون ضربه دیده است/ زمین خواری، جلگه خواری و دریا خواری بیداد می کند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه استان گیلان استانی مورد هجمه های گوناگون است گفت: به لحاظ عوامل جغرافیایی زمین خواری، جلگه خواری، دریا خواری و … در گیلان فراهم است.

گیلان از هجمه های گوناگون ضربه دیده است/ زمین خواری، جلگه خواری و دریا خواری بیداد می کند

به گزارش خبرنگار هشت دی، آیت الله رسول فلاحتی در آیین معارفه رئیس کل دادگستری گیلان مسئله قضا را از جمله مسائل عمده جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: در طول تاریخ فقها رساله های اصیلی را در این راستا به نگارش درآورده اند، اما با وجود اینکه امروز برخی از مشکلات درون جامعه دستگاه قضا با مراجعه به رساله ها حل می شود، نگاه به این نگارش ها کم است.

وی  با اشاره به ساختار درون سازمانی در دستگاه قضا اذعان کرد: تا زمانی که انسان اراده ای برای امری نداشته باشد نمیتواند کار کند اما اکنون با حضور آیت الله رییسی با یک راهبرد جدیدی این مسائل حل می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه در طول تاریخ رسیدن به صدر قضا آمال فرهیختگان دین و دانش بوده است گفت: پس از انقلاب اسلامی، مسئله قضا و قضاوت به دست شهید بهشتی که خود فقیه به تمام عیار بود قرار گرفت و توانست به بخشی از خلاهای دستگاه قضا را پر کند.

 

** انقلاب نیارمند کسانی است که مجاهدانه برای رفع مشکل نظام تلاش کنند

آیت الله فلاحتی با تاکید بر پالایش از درون دستگاه قضا با توجه به نگرش عمیق و گسترده انسان ادامه داد: اراده همراه با انقلابی گری اندک است؛ این‌ انقلاب نیارمند کسانی است که مجاهدانه برای رفع مشکل نظام تلاش کند.

وی با اشاره به نظارت قوی و عمیق در قوه قضائیه ابراز کرد: مردم‌ می دانند که خانه قضا مکان امنی برای دوری از ظلم و جور است و این دلیل ازدیاد پرونده ها است در واقع دستگاه قضا دست امن خدا برای مردم است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه استان گیلان استانی مورد هجمه های گوناگون است گفت: به لحاظ عوامل جغرافیایی زمین خواری، جلگه خواری، دریا خواری و … در گیلان فراهم است باید کمر همت را بسته و زیربناهای فرهنگی را بسازیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه