سرپرست استانداری گیلان:

۳۰۰ واحد از بنگاه های راکد و بدون فعال به چرخه تولید برگشتند

“اسلان زارع” سرپرست استانداری گیلان با اشاره به ایجاد امنیت مطلوب در استان توسط دستگاه قضا و دادگستری افزود: با شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری ۳۰۰واحد بنگاه های راکد و بدون فعال به چرخه تولید برگشتند.

۳۰۰ واحد از بنگاه های راکد و بدون فعال به چرخه تولید برگشتند

به گزارش خبرنگار هشت دی، ارسلان زارع سرپرست استانداری‌ گیلان پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس جدید دادگستری گیلان مبنا و محور حیات اجتماعی را قانون و قانون مداری خواند و اظهار کرد: ملت عزتمند ایران در آرامش و امنیت اجتماعی شاهد اقتدار جمهوری اسلامی ایران به عنوان معدود کشورهای امن جهان هستی مسیر شکوه و تعالی را طی می کنند.

وی با بیان اینکه شرایط کنونی جامعه برای مردم هوشیار و فهیم قابل درک است گفت: برای دشمنان به اثبات رسیده که این شرایط تحریم های ظالمانه و غیرقانونی وحدت و انسجام مردم به اوج خود می رساند.

سرپرست استانداری گیلان ادامه داد: ملت نجیب و مقاوم انقلاب ایران همیشه پای آرمان های بلند ایران ایستاده اند و قطعا این دوره دشوار اقتصادی نیز با هدایت و رهبری های رهبر انقلاب همراه با مقاومت و ایستادگی با سربلندی گذر خواهند کرد.

وی با اشاره به امنیت مطلوب گیلان توسط دستگاه قضا و دادگستری گیلان افزود: با شناسایی فرصت های جدید سرمایه گذاری ۳۰۰واحد بنگاه های راکد و بدون فعال به چرخه تولید برگشتند.

زارع در پایان گفت: قوه قضائیه بخشی مهم و تاثیر گذار در اعتلای اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه