پیام معنادار رهبر انصارالله به رهبر انقلاب

سید عبدالملک در دیدار با رهبر انقلاب، گفت: “ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت امیرالمؤمنین(ع) می‌دانیم”.

پیام معنادار رهبر انصارالله به رهبر انقلاب

به گزارش هشت دی،سیدکمیل باقرزاده در صفحه اینستاگرام خود درباره پیام معنادار رهبر انصارالله به رهبر انقلاب نوشت:

می‌گفت فرستاده‌ی سید عبدالملک الحوثی آمده بود نزد سیدحسن نصرالله تا با او به عنوان «امام» بیعت کند؛ چون زیدی‌ها معتقدند امام، آن سیّد علویِ فاطمی است که قیام بالسّیف کرده باشد. اما سیدحسن فرموده بود: به‌جای بیروت باید به تهران می‌رفتی! دست بیعت من هم در دست سیّدی دیگر است.

پ.ن: ماجرا برای چند سال پیش است. خواستم معنای این جمله نماینده‌ی سید عبدالملک که در دیدار با رهبر انقلاب آمده، روشن شود: «ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام(ص) و ولایت امیرالمؤمنین(ع) می‌دانیم.

 

 

سخنگوی جنبش انصارالله در دیدار با رهبر معظم انقلاب، گفت: ما ولایت شما را امتداد خط پیامبر اسلام (ص) و ولایت امیرالمومنین (ع) می دانیم و مواضع حیدری و علوی شما در حمایت از مردم مظلوم یمن را ادامه خط امام خمینی (ره) و مایه برکت و بسیار روحیه بخش می دانیم.

مواضع رهبر جمهوری اسلامی در حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم یمن، یک موضع دینی و اعتقادی است.

مردم یمن که در شرایط بسیار سختی بسر می‌برند با دست خالی اما با ایمان و ثبات قدم در مقابل تجاوز هفده دولت ایستاده‌اند و به شما قول می‌دهیم که ملت یمن منسجم و همچون یَد واحد به استقامت و ایستادگی خود در مقابل تجاوز ظلم، تا پیروزی کامل ادامه خواهند داد.

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه