رتبه برتر کنکور تجربی در گفتگو اختصاصی با ۸دی؛

کنکوری ها تحت فشار روانی و استرس برخی دوستان و دبیران قرار نگیرند/ حدس می زدم جز ۱۰نفر اول باشم

رتبه ۸کنکور تجربی خطاب به کنکوری های سال آینده گفت: وقت تان را با کلاس های اضافی هدر ندهید و از منابع خوب و معتبر استفاده کنید.

کنکوری ها تحت فشار روانی و استرس برخی دوستان و دبیران قرار نگیرند/ حدس می زدم جز ۱۰نفر اول باشم

“ریحانه فرخی ملکی” دانش آموز مدرسه فرزانگان ناحیه یک رشت رتبه ۸ کنکور تجربی سال ۹۸ را کسب کرد.

وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هشت دی در رابطه با نحوه درس خواندن خود اظهار کرد: سال دهم و یازدهم با شدت کمتر و فقط در حد کتاب های درسی درس خواندم اما سال آخر با شدت بیشتری در حدود میانگین ۱۰ساعت در روز درس خواندم.

فرخی با بیان اینکه در طول این یک سال بارها از گردش و تفریح با خانواده گذر کرده و درس خواندم افزود: اوایل برایم خیلی سخت بود اما کم کم عادی شد.

رتبه ۸کنکور تجربی در رابطه با شرکت در کلاس های کنکور گفت: تا سال یازدهم هیچ کلاسی شرکت نکردم و فقط سال دوازدهم ۴ماه کلاس عربی رفتم.

وی با بیان اینکه به دلیل برخی مشکلات تنها چند ماه اول سال تحصیلی را در مدرسه بودم و بخش اعظمی‌از سال را در خانه درس خواندم ابراز کرد: مدیریت و مدرسه عالی بود، هیچ چیز برای دانش آموزان کم نگذاشتند و هرچیزی را عالی ترین فراهم میکردند، اگر چه در مدرسه نبودم اما اگر من هم کمک میخواستم دریغ نمی کردند.

فرخی در ادامه افزود: حدس میزدم که جز ده نفر اول باشم اما بعد از دیدن اسمم، خود و خانواده ام شوکه شدیم و اشک شوق ریختیم، هنوز هم باور نکرده و هیجان داریم.

رتبه ۸کنکور تجربی در رابطه با نقش خانواده در دوران پشت کنکوری بودن خود گفت: من هیچ وقت کتابخانه نرفتم چون فضای خانه همیشه آرام بود و اهل خانواده تلاش میکردند تا همه چیز عالی باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: هر وقت احساس ناامیدی میکردم خانواده ام به من دلگرمی میدادند و تاجایی که توان داشتند چیزی برای من کم نگذاشتند.

فرخی خطاب به دانش آموزان کنکوری سال آینده ابراز کرد: به هیچ عنوان تحت فشار روانی و استرس برخی دوستان و دبیران قرار نگیرید، وقتتان را با کلاس های اضافی هدر ندهید و همچنین از منابع خوب و معتبر استفاده کنید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدبختیاری معروف به نویسنده ماسالی
تبریک.
در حاشیه