فرماندار رشت:

طرح زباله سوز سراوان با حمایت جدی سرمایه گذار اجرا می شود

فرماندار رشت گفت: بخشی از قطعات این زباله سوز وارد کشور شده و تلاش می‌شود با حمایت جدی از سرمایه گذار این بخش، زمینه اجرای سریعتر زباله سوز را برای دفع بهداشتی پسماند‌ها فراهم کنیم.

طرح زباله سوز سراوان با حمایت جدی سرمایه گذار اجرا می شود

به گزارش ۸دی، میرشمس مومنی زاده فرماندار رشت در نشست پیگیری روند ساماندهی پسماند سراوان در رشت گفت:برای ساماندهی دفع پسماند سراوان و ارتقای زیرساخت‌های این منطقه دستگاه‌های اجرایی پیگیری مجدانه داشته باشند.

وی به تشریح عملکرد پیمانکار مستقر در سایت سراوان برای تصفیه بخشی از شیرابه زباله‌ها در یکسال گذشته پرداخت و با تاکید بر جانمایی هرچه سریعتر محل اجرای طرح زباله سوز سراوان، افزود: در حال حاضر بخشی از قطعات این زباله سوز وارد کشور شده و تلاش می‌شود با حمایت جدی از سرمایه گذار این بخش، زمینه اجرای سریعتر زباله سوز را برای دفع بهداشتی پسماند‌ها فراهم کنیم.

فرماندار رشت همچنین با اشاره به بازدید دو هفته پیش معاون امور عمرانی استاندار از سایت سراوان و تاکید بر تقویت برق، تامین آب شرب و ترمیم و بهسازی راه روستایی منطقه سراوان گفت: در حال حاضر ضعف برق این منطقه مرتفع شده و طرح تامین آب شرب آن نیز در حال اجراست.

میرشمس مومنی زاده با بیان اینکه، طرح آسفالت ۴ کیلومتر از معابر روستایی سراوان نیز به پیمانکار معرفی شده است، افزود: مجموعه مسائل بهداشتی مردم منطقه از سوی پزشکان و کارشناسان بهداشت پایش می‌شود.

وی با بیان اینکه، برای پایش مستمر و پیگیری مداوم ساماندهی دفع پسماندسراوان از این پس این نشست به طور هفتگی و با حضور مدیران اجرایی مرتبط برگزار می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر روزانه ۶۴۰ تن در مرکز استان جمع آوری می‌شود که کارخانه کود آلی لاکان رشت فقط ۱۴۰ تن آن را به کود عالی تبدیل می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه