رئیس انجمن صنفی ایران پوپلین رشت:

عدم پرداخت ۲ماه حقوق کارگران در شرایط نابسامان اقتصادی فاجعه است/ مدیرعامل متعهد شد تا ۱۵تیر تمام معوقات پرداخت شود

رئیس انجمن صنفی ایران پوپلین رشت در واکنش به تجمع و اعتراض کارگران ۳ شیفت کارخانه ایران پوپلین رشت به عدم پرداخت حقوق های معوقه، گفت: مدیرعامل متعهد شد تا ۱۳ تیرماه حقوق اردیبهشت و ۱۵تیرماه حقوق خرداد را واریز کند که این توافق به صورت مکتوب بر تابلوی اعلانات شرکت نصب و با کارگران نیز توافق شد.

عدم پرداخت ۲ماه حقوق کارگران در شرایط نابسامان اقتصادی فاجعه است/ مدیرعامل متعهد شد تا ۱۵تیر تمام معوقات پرداخت شود

پرویز زعیمی رئیس انجمن صنفی کارخانه ایران پوپلین رشت در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با اشاره به تعویق حقوق اردیبهشت و خرداد ۲۶۰نفر از کارگران شرکت ایران پوپلین و اعتراض کارگران ۳ شیفت کارخانه به این موضوع اظهار کرد: پس از صحبت های تلفنی مدیرعامل متعهد شد تا ۱۳ تیرماه حقوق اردیبهشت و ۱۵تیرماه حقوق خرداد را واریز کند که این توافق به صورت مکتوب بر تابلوی اعلانات شرکت نصب و با کارگران نیز توافق شد.

وی با اشاره بر تحت شعاع قرار گرفتن مباحث معیشتی و درمانی کارگران با عدم پرداخت بیمه تکمیلی آن ها گفت: نبود برنامه های کوتاه‌مدت، بلندمدت، چشم انداز مشخص شده و در نهایت ضعف مدیریتی مشکل اصلی این شرکت است.

** از اواخر سال ۹۵ حقوق کارگران به‌روز پرداخت نمی شود

رئیس انجمن صنفی کارخانه ایران پوپلین رشت با بیان اینکه در چنین شرایط اقتصادی کشور برای حفظ آبروی نظام باید تولید خود را ادامه دهیم، بیان کرد: همانطور که برای مشتری تولیدات خود متعهد زمان وکیفیت خاصی هستیم به کارگران نیز تعهد داریم اما متاسفانه از اواخر سال ۹۵ حقوق کارگران به‌روز نبوده و کارگران با دغدغه و استرس کار می کنند.

زعیمی با اشاره به سخن پیامبران و رهبر انقلاب در رابطه با کارگران گفت: چه زمانی این سخنان تحقق می یابد؟ در چنین اوضاع اقتصادی که مشکلات هر روز زیادتر می شود ۲ماه حقوق نگرفتن فاجعه و ظلم در حق قشر کارگر است.

** بدهی و زیان انباشته ربطی به کارگر ندارد

رئیس انجمن صنفی کارخانه ایران پوپلین در ادامه افزود: مدیرعامل ها از بدهی و زیان انباشته حرف می زنند که ارتباطی به کارگران ندارد و زمانی که تولید و فروش باشد بدهی انباشته بهانه است که این نشانه از سو مدیریت و رفتارهای غلط مدیران دارد.

وی با بیان اینکه مدیران باید در مجموعه ساختار مدیریتی خود تغییر و تحول ایجاد کنند ابراز کرد: شرکت های نساجی و ریسندگی گیلان از شرکت های موفق تماما خصوصی با دوبرابر نیروی پوپلین و ۱سوم از مساحت آن هستند چون نظم دارند.

** مدیران با شعار احیا می آیند و شبانه و بی خبر می روند

زعیمی ادامه داد: مدیرعامل ها با شعار احیا می آیند و شبانه و بی خبر میروند اما تا مادامی که مدیران تحول اساسی در پرداخت حقوق ایجاد نکنند و برنامه مدون نداشته باشند شاهد این نابسامانی ها خواهیم بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه