اداره کل هواشناسی گیلان:

ماندگاری هوای گرم در گیلان تا پایان هفته ادامه دارد

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ماندگاری هوای گرم و آسمانی آفتابی در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

ماندگاری هوای گرم در گیلان تا پایان هفته ادامه دارد

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی به طور غالب پایدار در منطقه است اظهار کرد:  آسمانی صاف و آفتابی همراه با ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: گاهی با شکل گیری ناپایداری های موقت، شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق بویژه طی ساعت های بعدازظهر و شب مهیاست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار پراکنده باران و احتمال رعدوبرق عنوان و برای فردا (چهارشنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۵ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۴ درجه مربوط به دیلمان و ماسوله ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۳۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۱ درجه عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه