آسمان گیلان تا پایان هفته، آفتابی است

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از پایداری هوای گرم در استان خبر داد و گفت: آسمان تا پایان هفته جاری، آفتابی است.

آسمان گیلان تا پایان هفته، آفتابی است

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای گرم و پایدار در منطقه است اظهار کرد: بنابراین تا پایان هفته هوای به طور غالب آفتابی، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این طی این مدت گاهی با شکل گیری ناپایداری‌های موقتی، در بعضی نقاط شرایط برای وقوع رگبار باران و رعد و برق بویژه در ساعات عصر و شب و در مناطق مستعد احتمال تگرگ مهیاست.

غلامی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بعضی نقاط رگبار و رعد و برق (بویژه عصر و شب) عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان استان را صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد، رگبار پراکنده و رعد و برق (بویژه عصر و شب) پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۴ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۵ درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۳۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۲۲ درجه عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه