بیانیه بسیج جامعه زنان در واکنش به ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در خمام

در پی هتک حرمت و ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر گیلانی توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بیانیه ای صادر کرده است.

بیانیه بسیج جامعه زنان در واکنش به ضرب و شتم بانوی آمر به معروف در خمام

به گزارش ۸دی، در پی هتک حرمت و ضرب و شتم بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر گیلانی توسط عده‌ای هنجارشکن در شهر خمام، سازمان بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

” بسم الله الرحمن الرحیم “

 پیامبر گرامی اسلام (ص) فرمودند : ” الإِیمَانُ مَعْرِفَهٌ بِالْقَلْبِ وَإِقْرَارٌ بِاللِّسَانِ وَعَمَلٌ  بِالأَرْکَانِ “

ایمان معرفتی در قلب و اقراری بر زبان و عمل در جوارح است

ایمان ، عمل است و قیامت, بهشت و دوزخ، انعکاس و ساخته ذره ذره اعمال ماست . دین, دین عمل گرایی است و عمل گرایی اسلامی چیزی جز آزادگی نیست. در این بین هر لغزش , ضعف, تزلزل و وارفتگی نشان کاستی ما در عملگرایی بوده و ناشی از خالی کردن میدان عمل است و این عمل گرایی اسلامی است که رمز حفظ استقلال یک ملت مسلمان و دور شدن سایه تهدید از آنان است .

” ملعون ملعون من قال الایمان ٌ قول ٌ بلاعمل . ”
امام صادق(ع)

مردم جامعه اسلامی برای رسیدن به این آرمان الهی باید از صاحبان قدرت در نظام اسلامی, ترویج عمل گرایی اسلامی را مطالبه کنند . به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و با توفیقات الهی ، امروز با راهبردهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، جماعت حزب الله از عملگرایی اسلامی و بصیرت ، تشخیص و اقدام به موقع و مطالبه جدی در این عرصه برخوردار می باشد.

در سالروز تخریب قبور ائمه بقیع، شهر خمام شاهد تجاهر به بی عفتی، کشف حجاب و رقص در معبر عمومی عده ای هنجارشکن بوده و تذکر لسانی یک بانوی آمر به معروف را با هتک حرمت و حمله وحشیانه در مقابل دیدگان فرزند نوجوان ده ساله اش پاسخ گفتند.

تاسف بار است که با وجود قوانین متقن و محکم ، هر ازچندگاهی خبری از حمله به آمران به معروف و ناهیان از منکر شنیده می شود. و این بار جسارت به بانویی که چادر حضرت زهرا (س) بر سر داشته و مانند آن مادر پهلو شکسته، از ناحیه کمر و پهلو مورد جراحت قرار گرفت.

ما اعضای بسیج جامعه زنان سپاه قدس  استان گیلان ، در بزرگداشت حرمت مقام زن مسلمان و به حمایت از حرکت خودجوش و انقلابی آن خواهر بصیر و بسیجی، برخورد قاطع دستگاه های ذیربط را با عاملان آن حرکت شنیع غیر انسانی خواستاریم. و تا حصول نتیجه مطلوب از ادامه این خیزش مطالبه گرانه از پای نخواهیم نشست.

حفظ شئون اسلامی، خدمت به اسلام و کوتاهی در این موضوع مهم، خیانت به اسلام و پیامبر (ص)است. این مرزها برای جامعه باید توسط عالمان و مجامع دینی و حاکمان و مدیران اجرایی بازتعریف گردیده تا به حفظ کیان اسلام و امت اسلامی منجر گردد.

” وَمَن یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ   إِنَّ اللَّهَ بَالِغُ أَمْرِهِ   قَدْجَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرًا “

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه