همه در نقل و انتقالات نقش دارند به‌جز مربیان

باز هم مدرسه استقلال دیر شد

فرهاد مجیدی هم از تشتت آرا، در استقلال ناراحت است. او بار‌ها به مدیران استقلال اولتیماتوم داد که زودتر تیم را ببندند و کار را استارت بزنند، اما به هر حال تا امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

باز هم مدرسه استقلال دیر شد
به گزارش ۸دی، مجیدی در تعطیلات از اینکه بعضی‌ها برای خودشان تصمیم می‌گیرند و با بازیکنان مذاکره می‌کنند شاکی است. او می‌گوید: «اگر آقای استراماچونی بیایند خودشان باید تیم را ببندند و در مورد نفرات تصمیم بگیرند و من این کار را نخواهم کرد.» پیش از این مجیدی لیستی به فتحی داده و خواستار حفظ ۹۰ درصد تیم قبلی شده بود، اما فرهاد از این متعجب است که وقتی استقلال هنوز با نفرات قبلی‌اش توافق نکرده، چطور هر روز نام‌های جدیدی برای حضور در این تیم مطرح می‌شود و چرا عده‌ای از عوامل باشگاه (زیرمجموعه‌های فتحی) با بازیکنان سایر تیم‌ها مذاکره می‌کنند؟ حرف فرهاد این است که تیم را یا استراماچونی باید ببندد یا خود او، اما عملاً این دو نفر نقشی ندارند و یکسری دیگر از افراد با بازیکنان صحبت می‌کنند.
تشتت آرا
آنچه مشخص است در استقلال تشتت آرا بیداد می‌کند. مجیدی که می‌گوید من با نفرات جدید هیچ صحبتی نکرده‌ام. هیئت مدیره کلاً نباید در نقل و انتقالات دخالت کند و کمیته فنی را هم که خیلی به بازی نمی‌گیرند. حالا اگر در این شرایط استراماچونی آمده و کار استارت خورده بود مشکلی پیش نمی‌آمد و نگرانی‌ها کمتر می‌شد، اما مسئله اینجاست که او هم هنوز قرارداد رسمی نبسته است.
پرسپولیس و سپاهان جلوترند
آنچه مسلم است استقلال از امثال پرسپولیس و سپاهان عقب است، چون اسکلت این دو تیم حفظ می‌شود و مربیان‌شان هم تقریباً مشخص هستند. پرسپولیس و سپاهان نهایتاً ۳، ۴ بازیکن جدید می‌خواهند. سپاهان در همین بدو کار مرتضی منصوری از پدیده و محمدرضا حسینی از ذوب‌آهن را گرفت و ۹۰ درصد بازیکنان قبلی‌اش را هم حفظ می‌کند. پرسپولیس هم که اسکلت تیمش حفظ می‌شود، می‌ماند استقلال که همه در حال رفتن هستند و سرمربی هم ندارد.
باز هم مدرسه استقلال دیر شد
استقلال باید سریع استارت بزند و این وسط همه منتظر اعلام رسمی نام سرمربی جدید هستند. مذاکرات با استراماچونی طولانی و خسته‌کننده شده و حتی وضعیت خود مجیدی هم به طور دقیق مشخص نیست. در این شرایط بازیکنان هم به فکر باقی‌مانده پول فصل قبل و البته پول فصل جدید هستند آن هم در روز‌هایی که مدرسه استقلال مثل پارسال دیر شده است.

منبع: خبرورزشی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه