اداره کل هواشناسی گیلان:

احتمال رگبار باران در برخی مناطق گیلان پیش بینی میشود

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: احتمال رگبار باران در برخی مناطق استان طی فردا (سه شنبه) وجود دارد ولی در عین حال؛ جریانات جنوبی برای وزش باد گرم نیز شکل می گیرد.

احتمال رگبار باران در برخی مناطق گیلان پیش بینی میشود

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار هوای به نسبت پایدار طی امروز در منطقه است علاوه بر این؛ طی ۴۸ ساعت آینده بویژه فردا با گذر تناوبی جریانات کم و بیش ناپایدار در تراز میانی جو، افزایش ابر و در بعضی نقاط رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: از فردا با شکل گیری جریانات جنوبی و تقویت آن طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ، روند افزایش دما، در برخی مناطق بویژه در ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم گاهی شدید و در پاره ای نواحی جلگه ای وقوع پدیده مه مورد انتظار است.

وی آسمان امروز گیلان صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد عنوان و برای فردا نیز آسمان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نواحی جلگه ای مه، وزش باد (ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی) ، گاهی افزایش ابر و بعضی نقاط رگبار باران ، احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با ۲۶ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای فردا را با ۱۲ درجه مربوط به دیلمان و ماسوله ذکر کرد.
به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۲۵ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۶ درجه خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه