کشمکش شورا و فرمانداری رشت بر سر افزایش نرخ کرایه تاکسی ها کِی به پایان می رسد؟

در روزهای اخیر علاوه بر افزایش قیمت خودسرانه قیمت ها، شاهد اعتراض برخی رانندگان در اعتراض به عدم افزایش رسمی قیمت کرایه ها نیز بوده ایم که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

کشمکش شورا و فرمانداری رشت بر سر افزایش نرخ کرایه تاکسی ها کِی به پایان می رسد؟

به گزارش ۸دی، در روزهای اخیر شاهدیم که در برخی از مسیرها، رانندگان تاکسی های شهری رشت، نرخ کرایه مسیر را به شکل خودسرانه حداقل تا ۵۰۰۰ ریال افزایش داده اند و این در حالی است که در ماه های اخیر مصوبات شورای شهر رشت در زمینه افزایش نرخ تاکسی از سوی فرمانداری این شهرستان رد شده است.

تاکنون طی سه مصوبه افزایش ۳۷ درصدی، ۲۶ درصدی و نهایتا ۱۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی های شهری از سوی شورای شهر رشت جهت تائید به فرمانداری این شهر ارسال شده که هر سه مصوبه از سوی فرمانداری رد شده است.

در روزهای اخیر علاوه بر افزایش قیمت خودسرانه قیمت ها، گاه شاهد اعتراض و تجمعات موردی از سوی برخی رانندگان در اعتراض به عدم افزایش رسمی قیمت کرایه ها نیز بوده ایم که مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است.

به نظر می رسد باید هر چه سریع تر کشمش تائید و رد مصوبه افزایش نرخ تاکسی های شهری از سوی مراجع قانونی پایان یابد و جلوی افزایش خودسرانه قیمت ها نیز گرفته شود.

هرچند با وضعیتی که از شورای شهر رشت سراغ داریم، سامان یافتن سریع و فوری این موضوع بعید به نظر می رسد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه