حسن عباسی در جمع فعالان فضای مجازی گیلان:

لزوم تشکیل سازمان امنیت ملی ایرانی/ عملیات روانی تردیدی توسط سلبریتی ها به تثبیت می رسد

رئیس اندیشکده یقین گفت: اکنون مطلق زمین سایبری متعلق به دشمن است و کنشگران سایبری ما باید با عملیات نامتقارن این زمین را از دشمن بگیرند.

لزوم تشکیل سازمان امنیت ملی ایرانی/ عملیات روانی تردیدی توسط سلبریتی ها به تثبیت می رسد

به گزارش خبرنگار ۸دی، حسن عباسی عصر امروز در نشست بررسی و تحلیل عملیات روانی در فضای مجازی که در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی (ره) رشت که با حضور فعالان فضای مجازی استان گیلان برگزار شد با اشاره به محدودیت‌های ایجادشده برای فعالان سایبری کشور از سوی توییتر و اینستاگرام، اظهار کرد: امروز حضور در فضای سایبر در واقع حضور در زمین دشمن است که در آن قاعده عمل نیروهای انقلابی در این زمین در سراسر جهان دکترین دفاع نامتقارن است.

وی افزود: مشکلی که ما امروز با لیبرال‌ها در سیاست و امنیت، اقتصاد و … داریم این است که آن‌ها در زمین دشمن با قواعد خودشان بازی می‌کنند.

رئیس اندیشکده یقین ادامه داد: اگر در نظام دانشگاه که مبنای علوم آن غیرتوحیدی است به شیوه خودمان عمل کردیم اقدام ما نامتقارن خواهد بود و اگر در سینما، سیاست و هر حوزه دیگری به قواعد خودمان عمل کردیم شیوه ما نامتقارن خواهد بود چون در زمین آن‌ها با قواعد خودمان عمل کرده‌ایم.

عباسی با تأکید بر لزوم تشکیل سازمان ان. اس.ای یا سازمان امنیت ملی ایرانی گفت: موضع ما درباره سازمان ان. اس.ای روشن است و ما معتقدیم در فضای سایبر لزومی ندارد در زمین دشمن بازی کنیم.

وی افزود: اگر یک سازمان NSA ایرانی داشته باشیم نیازی نخواهد بود در زمین دشمن با قواعد خودمان بازی کنیم.

 

** ایران اگر بخواهد در سایبری تمدن ساز باشد باید سازمان ان. اس. ای ایجاد کند

عباسی با بیان اینکه بعضی از دانشگاهیان و مسئولان و سلبریتی های لیبرالی معتقد هستند در عصر جهانی‌شدن تشکیل سازمان ان. اس. ای ایرانی معنی ندارد و می‌گویند ما در این جهان می‌خواهیم دور خودمان دیوار بکشیم، اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی برای اینکه در دام دشمن نیافتیم ناچار هستیم سازمانی شبیه سازمان ان.اس.ای در سازمان‌های نظامی ایجاد کنیم.

عباسی ادامه داد: پست، تلگراف و تلفن در آمریکا خودش تنها یک کاربر در اینترنت است و متولی اینترنت در جهان ارتش است.

وی تأکید کرد: ایران مجبور است اگر بخواهد سازمان سایبر تمدن ساز داشته باشد باید سازمان ان. اس. ای ایجاد کند تا کی ما باید در زمین دشمن بازی کنیم درحالی‌که آن‌ها هر وقت بخواهند اینستاگرام، توییتر، تلگرام و کل اینترنت را می‌بندند.

 

** اکنون زمین سایبر، زمین دشمن است که متولی آن‌هم ارتش آمریکاست

رئیس اندیشکده یقین با بیان اینکه باید زمین سایبر را در کشور از دشمن بگیریم افزود: اکنون مطلق زمین سایبر، زمین دشمن است که متولی این زمین هم ارتش آمریکاست.

وی ادامه داد: اخیراً برخی گفته‌اند که اینترنت در دنیا رها و آزاد است و هیچ‌گونه متولی‌ای ندارد هر کس این حرف را می‌زند نادان است.

 

** در فضای سایبریِ کنشگران مجازی کشور یک نوع شلختگی وجود دارد

عباسی با بیان اینکه اکنون در فضای سایبری کنشگران مجازیِ کشور یک نوع شلختگی وجود دارد گفت: باید غیر از فن قواعد عملیات روانی را هم بدانید تا حضور ما در فضای مجازی یک حضور مؤثر و کارآمد باشد.

وی گفت: تا چه وقت باید در زمین دشمن بازی کنیم؟ هر زمان که می‌خواهند شبکه‌های اجتماعی را می‌بندند یا ما آن‌ها را فیلتر می‌کنیم.

رئیس اندیشکده یقین با تأکید بر اینکه اکنون در زمین ارتش آمریکا به نام فضای مجازی بازی می‌کنیم‌ بیان کرد: این حاصل حضور افراد نالایق و ناشایست بدون سواد مربوطه در چنین فضایی است.

وی با اشاره به ۴لایحه مربوط به سپاه که توسط ترامپ مورد هجوم قرار گرفت بیان کرد: کنار گذاشتن جنگ نیابتی و بازگشت سلیمانی به ایران، کاهش سیستم موشکی بالستیکی ایران، تعدیل نیروی دریایی و عدم فعالیت کنشگران سایبری از سیاست‌های رسمی آمریکا است.

عباسی با تأکید بر اینکه فضای مجازی آمریکا یک فضای نظامی است و یک ژنرال دریایی مسئولیت دار آن است گفت: اینترنت در آمریکا به دست نظامیان است و افراد با انتشار اطلاعات شخصی خود درواقع اطلاعات به دست دشمن می‌دهند.

رئیس اندیشکده یقین با اشاره به خبر استقلال اینترنتی روس‌ها در آبان ۹۸ و پس‌ازآن به‌احتمال رسیدن چین و سایر کشورها به این موضوع، گفت: اقدام‌ نامتقارن ما همان بازی با قواعد خودی در زمین دشمن است.

 

** آمریکا متعهد شده تا جنگ نرم عمیقی را علیه ایران انجام دهد

عباسی ترس و وحشت آمریکا از کنشگران فضای مجازی در ایران را به‌اندازه ترس آن‌ها از سپاه، سردار سلیمانی و لشکر قدس خواند و گفت: آمریکا متعهد شده تا جنگ نرم عمیقی را علیه ایران انجام دهد و در این راه باید همه فعالین سایبری را غیرفعال کنند.

 

** جنگ روانی تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها است

این تحلیلگر سیاسی بابیان اینکه هر یک از فعالین فضای مجازی اگر دارای جایگاهی بالاتر از نیروی قدس یا هوافضا نباشند، هم‌تراز آن‌ها هستند، تصریح کرد: جنگ نرم یا روانی همان تسخیر قلب‌ها و ذهن‌ها است که با عشق و نفرت قلب و با شک و یقین ذهن را دربرمی گیرند.

عباسی وظیفه کنشگر جنگ نرم و عملیات روانی را تسخیر قلب و ذهن دیگران دانست و گفت: اگر کسی مدیریت شک و یقین و حب و بغض را بداند متخصص جنگ روانی است‌.

رئیس اندیشکده یقین متولیان حب و بغض را سلبریتی ها ورزش و هنر و متولیان شک و یقین را دانشمندان و ژورنالیست‌ها خواند و افزود: عملیات روانی در روانشناسی ۲۹ لایه دارد که اولین و مطرح‌ترین آن در جامعه کنونی عملیات روانی تشجیعی است.

 

** عملیات روانی تردیدی توسط سلبریتی ها به تثبیت می‌رسد

این تحلیلگر سیاسی عملیات روانی تشجیعی را نیاز جامعه کنونی دانست و گفت: عملیات روانی تردیدی با ایجاد تردید نسبت به‌دروغ ها که توسط سلبریتی ها به تثبیت می‌رسد گام بعدی در جنگ نرم است.

وی با اشاره به عملیات روانی تبشیری با موج بشارت‌دهنده به مردم خاطرنشان کرد: یک کنشگر عملیات روانی باید بشارت دهد مثلاً بگوید مجلس و دولتی در سال بعد خواهیم داشت که محکم، قوی و آمریکا ستیز باشد.

عباسی با اشاره به عملیات تثبیتی و عملیات تحکیمی در جنگ روانی اذعان کرد: از ۱۷۷اصل قانون اساسی تنها ۵مورد برای رهبر و ۳۸ اصل آن برای رئیس‌جمهور است که با بیان این موضوع در راستای موج به راه افتاده مبنی بر وظایف رهبری، عملیات تحکیمی انجام شد.

عباسی تصریح کرد: در عملیات روانی تحکیمی باید باورها تحکیم شوند در این عملیات با تغییر باورها، رفتارها نیز دگرگون می‌شوند.

 

** موج افسردگی و عصبانیت در طیف دولت به راه افتاده است

وی با بیان اینکه موج افسردگی و عصبانیت در طیف دولت به راه افتاده است که به این حالت افسردگی سیاسی می‌گویند، گفت: نوع مواجهه با جامعه برای مقابله با افسردگی و عصبیت را ایجاد چشم‌انداز امیدوارکننده و نمونه اثر بخش خواند و اکنون با مسئله بغرنج افسردگی سیاسی درگیر هستیم که ممکن است منجر به نابودی جامعه شود.

تصاویر این نشست را اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه