اداره کل هواشناسی گیلان:

افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان تا فردا ادامه دارد

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان تا فردا ادامه دارد.

افزایش دما و وزش باد گرم در گیلان تا فردا ادامه دارد

به گزارش ۸دی، مازیار غلامی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه به طور غالب پایدار در منطقه است اظهار کرد: بر این اساس تا پایان هفته در پاره ای نقاط مه، روند افزایش دما و وزش باد جنوبی (گرم ، به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی این مدت گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار، در بعضی نقاط افزایش ابر و رگبار و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه، گاهی افزایش ابر، وزش باد جنوبی به ویژه ارتفاعات و دامنه ها، احتمال رگبار و رعد و برق عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، پاره ای نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر، وزش باد جنوبی بویژه ارتفاعات و دامنه ها، احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.

به گفته غلامی، بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با ۲۳ درجه مربوط به منجیل بوده و کمینه دمای فردا در استان نیز با شش درجه مربوط به دیلمان خواهد بود.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۳ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را ۱۲ درجه عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه