مدیرعامل شرکت گاز گیلان:

گاز CNG ها و ادارات دولتی شرق گیلان تا چهارشنبه قطع است

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به پارگی و نشت خط لوله انتقال گاز در محدوده سدسنگر، گفت: به دلیل شرایط جوی و ورود سامانه هوای سرد و به منظور پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، گاز ایستگاه های CNG شرق استان و کلیه ادارات این شهرها تا روز چهارشنبه قطع می باشد.

گاز CNG ها و ادارات دولتی شرق گیلان تا چهارشنبه قطع است

به گزارش ۸دی، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان امروز در جلسه کمیته بحران که با حضور سید مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز ایران برگزار شد، با اشاره به شکستگی خط انتقال اصلی گاز در سد سنگر، اظهار کرد: قبل از وقوع حادثه با دوراندیشی و پیش بینی رویداد، کمیته مدیریت بحران شرکت گاز استان گیلان در روز چهارشنبه ۲۱ فروردین اقدام به تشکیل جلسه کرد و در جلسه مذکور سناریوهای مختلف در صورت پارگی لوله انتقال به منظور پایداری جریان گاز مشترکین استان مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن به ستاد بحران استانداری و مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز منتقل شد.

وی افزود: پس از حادثه، خط انتقال گاز در ۲ طرف رودخانه مسدود شد و سپس گاز شهر سنگر و سایر شهرهای تابعه شهرستان رشت، از سمت رشت و شهرهای شرقی استان از آستانه اشرفیه تا چابکسر از طرف استان مازندران گازرسانی شد.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: در حال حاضر بدلیل شرایط جوی و ورود سامانه هوای سرد و به منظور پایداری جریان گاز مشترکین خانگی، گاز ایستگاه های CNG شرق استان و کلیه ادارات این شهرها تا روز چهارشنبه قطع می باشد.

وی در پایان ابراز امدواری کرد تا با کمک همه مسئولین استانی و شرکت ملی گاز، جریان گاز برای همه مشترکین استان پایدار بماند.

در ادامه سید مهران پیرایش رئیس حراست شرکت ملی گاز از مدیران و مجموعه شرکت گاز استان گیلان بجهت مدیریت شایسته بحران تشکر و قدردانی کرد و افزود: در حادثه سیل در فروردین امسال شرکت ملی گاز با دوراندیشی و آمادگی کامل در برابر مشکلات ایستاد.

وی گفت: خوشبختانه در سیل اخیر کمترین حادثه را در حوزه گازرسانی داشته ایم و در مواردی که خساراتی در اثر سیل و رانش زمین بوجود آمده با تلاش پرسنل خدوم شرکت بلافاصله مشکل در سریع ترین زمان برطرف شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه