افزایش قیمت اجاره مسکن در رشت پیش بینی میشود

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: افزایش قیمت مسکن و قیمت اجاره مسکن در محلات مخلتف رشت متفاوت خواهد بود.

افزایش قیمت اجاره مسکن در رشت پیش بینی میشود

به گزارش ۸دی رضا علی نیا مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان در خصوص پیش‌بینی وضعیت قیمت و اجاره مسکن در رشت گفت: پیش بینی می‌شود، امسال هم شاهد افزایش قیمت اجاره مسکن در استان به خصوص در مرکز گیلان یعنی شهر رشت باشیم.

وی افزود: همچنین پیش‌بینی می‌شود، تا خردادماه امسال اجاره‌بهای مسکن در برخی محلات رشت همانند سال گذشته باشد.

علی‌نیا با بیان اینکه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود تا شاهد رونق ساخت و ساز مسکن در استان باشیم، خاطرنشان کرد: اگر ساخت و ساز خانه از رکود خارج نشود سیل تقاضای اجاره مسکن فضای رقابتی را شدید می‌کند و افزایش قیمت اجاره خانه‌ها بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: افزایش قیمت مسکن و قیمت اجاره مسکن در محلات مخلتف رشت متفاوت است و مسکن در محلاتی که مرغوبیت و وضعیت بهتری دارند، افزایش قیمت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان خاطرنشان کرد: امسال تسهیلات اختصاص یافته به ساخت و ساز مسکن افزایش یافته است و این امر می‌تواند کمک خوبی برای سازندگان مسکن باشد. زیرا با رونق ساخت و سازها، تعداد مسکن برای امکان اجاره به متقاضیان نیز افزایش می‌یابد.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه