از جعبه سیاه شهادت «شهید کریمی» چه وقت رمزگشایی خواهد شد؟

پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از شهادت شهیدکریمی وقت آن نرسیده است، بخش هایی از پرونده ی شهادت دادستان شهید گیلان در اختیار عموم قرار گیرد تا کمی از ابهام فضای مه آلود پیرامونی این پرونده کاسته شود؟

از جعبه سیاه شهادت «شهید کریمی» چه وقت رمزگشایی خواهد شد؟

به گزارش ۸دی، شهادت مظلومانه ی شهید ابوالحسن کریمی، دادستان گیلان پس از انقلاب اسلامی از همان روزهای وقوع در ۱۳ فروردین ۱۳۶۵ تا همین ایام، با سوالات، شبهات و نکته های مبهم فراوانی روبرو بوده است.

سوالات و نکاتی که تاکنون جواب روشنی جز گمانه زنی های بعضا اتهام آمیز به همراه نداشته است.

اکنون پس از گذشت بیش از ۳۰ سال از شهادت شهیدکریمی آیا وقت آن نرسیده است، بخش هایی از پرونده ی شهادت ایشان در اختیار عموم قرار گیرد تا کمی از ابهام فضای مه آلود پیرامونی این پرونده کاسته شود؟

پس از گذشت این مدت، آیا زمان آن نشده که با رمز گشایی از برخی نقاط مبهم این حادثه ی دلخراش، انگشت اتهامی که مدت هاست به سوی برخی نشانه رفته است، برداشته شود؟

باید پذیرفت که با توجه به جایگاه و نیز محبوبیت شهید کریمی در نزد قاطبه ی جامعه ی حزب الهی روزهای ابتدایی انقلاب، و با توجه به نقش موثر وی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در گیلان، نیاز به روشنگری پیرامون حوادث منتهی به شهادت این شهید عزیز، بیش از هر وقتی احساس می شود.

به امید اینکه پرونده ی شهادت شهید ابوالحسن کریمی، دادستان کل گیلان، سرنوشتی به سان پرونده انفجار ۸ شهریور و شهادت مظلومانه ی شهیدان رجایی و باهنر نداشته باشد. هرچند که گذران این روزها این امید را کمرنگ می کند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه