هفتمین یادواره “شهدای راهیان نور” در رشت برگزار شد +تصاویر

هفتمین یادواره سه شهید راهیان نور رشت برگزار شد

هفتمین یادواره “شهدای راهیان نور” در رشت برگزار شد +تصاویر

به گزارش ۸دی، هفتمین یادواره سه شهید راهیان نور رشت(شهیدان محمد مهدی مقدم، محمد سلیمانی و نریمان ممدی) عصر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت  برگزار شد.

سردار حسین کاجی از روایتگران دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه بسساری از شهدا وقتی که اسم امام می آمد بیقرار می شدند، اظهار کرد: اکثر شهدا عاشق و دلداده امام راحل بودند و در این راه جان، سر و دست‌ها دادند.

وی با اشاره به اینکه شهدا همچون امام خمینی(ره) ساده زیستی را پیشه کرده بودند، گفت: امروز در بسیاری از سفرهای راهیان نور، چشم‌های سرخ و خسته تعداد زیادی از جوانان قابل مشاهده است که این در حقیقت سعی می‌کنند از مجاهدت‌ها و ایثارهای شهدا الگوبرداری کنند.

کاجی با بیان اینکه شهدا سربازان واقعی حضرت ولی‌عصر(عج) بودند افزود: در دوران دفاع مقدس، یکی از دانشجویان نخبه‌ای که بیش از ۷۵۰ صفحه دلنوشته داشت اما در وصیت‌نامه خود فقط یک جمله نوشته بود و آن جمله این بود که نگذارید حرف امام روی زمین بماند.

وی افزود: خانواده‌های معظم شهدا بدانند که حضرت امام زمان(عج)، فرزندان آنان را خریدند و شهدا زنده‌اند و در عصر رجعت، باز می‌گردند.

روایتگر دوران دفاع مقدس با بیان اینکه وظیفه داریم به بهانه‌های مختلف یاد شهدا را گرامی بداریم، گفت: شهدا مزد اخلاص و مجاهدت‌های الهی خود را از پروردگارشان گرفتند.

وی افزود: امام خمینی(ره) با وجود هجمه‌های زیاد دشمن و همراهی تمام کشورها با صدام گفته بودند صدام رفتنی است و ما سال‌ها بعد شاهد بودیم که صدام با ذلت تمام کشته شد.

تصاویر الهه فلاح از این مراسم را ببینید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه