در گفتگو با 8دی مطرح شد:

کوچکی نژاد: فامیل جرم نکرده که فامیل شده/ بعضی ها با دامن زدن به حواشی دنبال کاسبی هستند

نماینده رشت در مجلس در رابطه با انتشار نامه ای مبنی بر درخواست انتقال یکی از اقوام با داشتن ۱۱ سال سابقه آموزشی به دانشگاه فرهنگیان و واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی به این موضوع، اظهار کرد: کسانی هستند که از ما درخواست می کنند چه فامیل چه غیر؛ فامیل که جرم نکرده حالا یک فامیلی یک درخواستی می کند ما هم در نامه نوشتیم بررسی کنید اگر حق دارد.

کوچکی نژاد: فامیل جرم نکرده که فامیل شده/ بعضی ها با دامن زدن به حواشی دنبال کاسبی هستند

جبار کوچکی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در رابطه با انتشار نامه ای در شبکه های اجتماعی مبنی بر درخواست انتقال یکی از اقوام با داشتن ۱۱ سال سابقه آموزشی به دانشگاه فرهنگیان، اظهار کرد: کسانی هستند که از ما درخواست می کنند چه فامیل چه غیر؛ فامیل که جرم نکرده حالا یک فامیلی یک درخواستی می کند ما هم در نامه نوشتیم بررسی کنید اگر حق دارد.

وی افزود: این مورد فرزند جانباز است پدرش چند سال قبل فوت کرده است حق دارد این درخواست را از نماینده شهر خود داشته باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه نماینده هم باید این درخواست را به دستگاه مربوطه منعکس کند، اضافه کرد: دستگاه مربوطه تصمیم می گیرد یا موافقت می کند یا نمی کند.

کوجکی نژاد تصریح کرد: بعضی از کسانی که به این حواشی دامن می زنند به دنبال کاسبی هستند و نسبت به حرکت هایی که درجهت حمایت از مردم داریم افزادی مأمورند حاشیه ایجاد کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محسن
بله فامیل جرم نکرده که فامیل شده ولی غیر فامیل جرم کرده که فامیل نشده.... کاش همونقدر که برای فامیل سفارش می کنید برای بقیه هم بکنید.
در حاشیه