هفدهمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گیلان آغاز شد‌

هفته نخست هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان به میزبانی شهرستان رودسر آغاز شد.

هفدهمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی گیلان آغاز شد‌

به گزارش ۸دی، همزمان با ایام دهه مبارک فجر و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، هفتمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی استان به میزبانی شهرستان رودسر در دو بخش آقایان و بانوان در رشته‌های تفنگ و تپانچه آغاز شد.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان در حاشیه این مسابقات با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور ۸۴ تیرانداز و به میزبانی شهرستان‌های رودسر، لاهیجان، بندرانزلی، صومعه سرا و رشت برگزار می‌شود گفت: هفته نخست مسابقات لیگ تیراندازی سلاح‌های ۱۰ متر ورزشی گیلان ۱۹ بهمن ماه به میزبانی شهرستان رودسر در سالن تیراندازی این شهرستان برگزار شد.

باب‌اله زارع اظهار داشت: در مرحله نخست این رقابت‌ها ۲۸ تیرانداز در قالب ۱۴ تیم از شهرستان‌های رشت، صومعه سرا، بندرانزلی، لاهیجان و رودسر در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی به‌صورت میکس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان به نفرات برتر حکم قهرمانی و هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

وی گفت: در رشته تفنگ تیم‌های «شهید یعقوب یوسفی» از صومعه سرا، «شهید محمد راحلی مقدم» از رشت، «شهید ابراهیم کشاورز» از لاهیجان به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم شدند.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان افزود: همچنین در رشته تپانچه تیم «شهید امین اصغری» از رشت موفق به کسب مقام نخست این دوره از مسابقات شد و تیم‌های «شهید ابراهیم کشاورز» از لاهیجان و تیم «شهید محمود قلی‌پور» از رشت به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

زارع اعلام کرد: در رده‌بندی انفرادی رشته تپانچه بانوان فهیمه تیمارچی از تیم شهید محمود قلی‌پور رشت اول شد و سحر دلدار از تیم شهید حمید رجبی انزلی و سیده ریحانه موسوی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر دوم و سوم شدند.

وی گفت: در رشته تپانچه آقایان نیز سجاد پورحسینی بازیکن ملی پوش تیم شهید امین اصغری رشت جایگاه نخست را از آن خود کرد و میلاد نیکویی از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا و عباس ژاله از تیم شهید ابراهیم کشاورز لاهیجان در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

زارع افزود: در رشته تفنگ بانوان غرل غلامی از تیم شهید علیرضا ناصحی رودسر عنوان اولی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد و معصومه عسکری از تیم شهید یعقوب یوسفی صومعه‌سرا و عالیه اصغری از تیم شهید محمد راحلی مقدم رشت به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

رئیس هیئت تیراندازی گیلان اظهار داشت: در نهایت در رشته تفنگ آقایان آرین گوهری از تیم شهید محمود قلی‌پور رشت اول شد و میثم راحلی مقدم از تیم شهید محمد راحلی‌مقدم رشت و محمدحسین نعمتی از تیم شهید حمید رجبی انزلی دوم و سوم شدند.

 هفته دوم این رقابت‌ها در تاریخ سوم اسفندماه به میزبانی شهرستان صومعه سرا برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه