رئيس سازمان عقيدتي سياسي ناجا:

بین ارزش‌های الهی، ارزشی بالاتر از شهادت وجود ندارد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در دیدار با خانواده شهید عرصه نظم و امنیت ” حسن پاینده ” در رشت گفت: بین ارزش‌های الهی، ارزشی بالاتر از شهادت وجود ندارد.

بین ارزش‌های الهی، ارزشی بالاتر از شهادت وجود ندارد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین ” سید علیرضا ادیانی ” به همراه فرمانده انتظامی گیلان سردار ” محمدرضا اسحاقی ” و جمعی از مسئولان انتظامی استان با خانواده شهید عرصه نظم و امنیت ” حسن پاینده ” در رشت دیدار و از آنان دلجویی کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه خداوند بهترین افراد را برای شهادت گلچین می‌کند افزود: شهدا با نثار خون پاک خود درخت انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه خدمت در نیروهای مسلح چه به شهادت منجر شود و چه منجر نشود جز، بهترین کارها ست، تصریح کرد: گاهی زنده‌ماندن و دفاع از ارزش‌ها، کاری سخت‌تر از شهادت است.

حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ” ملتی که شهادت را سعادت بداند شکست ندارد ” اشاره کرد و اظهارداشت: در بین ارزش‌های الهی، ارزشی بالاتر از شهادت وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پایان با تاکید بر لزوم توجه به خانواده شهدا به خصوص شهدای مظلوم نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اگر کسی خانواده شهید را بیازارد در واقع خدا را آزرده است.

منبع: پلیس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه