نماینده آستانه در گفتگو با 8دی:

آستانه اشرفیه از نظر شاخص های توسعه بعد از انقلاب رتبه اول استان را دارد + آمار و تصاویر

نماینده مردم آستانه و کیاشهر در مجلس، گفت: آستانه اشرفیه از نظر شاخص های توسعه بعد از انقلاب نسبت به شهرهای دیگر استان رتبه بالاتری دارد و سرآمد شهرهای استان است.

آستانه اشرفیه از نظر شاخص های توسعه بعد از انقلاب رتبه اول استان را دارد + آمار و تصاویر

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری ملت ایران و مردم شهید پرور و ولایت مدار گیلان و آستانه اشرفیه تبریک می گویم.

وی افزود: شاخص های پیشرفت کشور در حوزه های مختلف طی چهار دهه که از عمر نظام جمهوری اسلامی می گذرد قابل بحث و بررسی است.

 

 

نماینده مردم آستانه و کیاشهر افزود: آستانه اشرفیه هم یکی از شهرهای خوب ایران اسلامی و گیلان است که از نظر شاخص های توسعه بعد از انقلاب نسبت به شهرهای دیگر استان رتبه بالاتری دارد و سرآمد شهرهای استان است.

قربانی با اشاره به اینکه همه راه های روستایی آستانه اشرفیه در محورهای دسترسی آسفالت است، بیان کرد: همه روستاهای آستانه اشرفیه از آب شرب سالم و نعمت گاز برخوردار هستند.

 

وی تصریح کرد: آستانه اشرفیه در بحث شاخص های توسعه بعد از انقلاب رتبه اول استان را دارد هرچند انتظارات و توقعات مردم در حوزه های مختلف از جمله کشاورزی، حوزه آموزش و پرورش، گردشگری و بافت فرسوده به توجهات قابل توجه ای نیاز دارد اما این دستاوردها باید بعد چهل سال برای مردم بیان شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید  براینکه در حوزه بهداشت و درمان وضعیت بسیار خوب است، اظهار کرد: داشتن خانه بهداشت در همه روستاها، اجرای واکسیناسیون، حذف مرگ و میر نوزادان و مادران و حذف فلج اطفال از شاخص های توسعه است که جا دارد در ایام دهه مبارک فجر برای مردم بازگو شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه