عکاس: سجاد ناطقی

برگزاری مراسم شب خاطره «گردان رسول» در رشت + تصاویر

شب خاطره گردان رسول اکرم(ص) با خاطره گویی خانواده ها و همرزمان شهدا در مهدیه رشت برگزار شد.

برگزاری مراسم شب خاطره «گردان رسول» در رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی، عباس بایرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان در مراسم شب خاطره گردان رسول اکرم (ص) در مهدیه رشت، اظهار کرد: ثبت و بیان خاطرات و وصیت نامه شهدا و نشر آن راهنمای جوانان ما است و رزمندگان و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تاثیرگذارترین افراد در این زمینه هستند.

وی به حضور همه اقشار و صنوف در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: حفظ میراث ماندگار و ارزشمند دفاع مقدس یکی از مهمترین مباحث فرهنگی در کشور است که همه باید در این امر اهتمام ورزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان انتقال و ترویج فرهنگ دفاع مقدس را یکی از مهم‌ترین وظایف این اداره کل اعلام کرد و گفت: باید با استفاده از زبان‌های مختلف‌های فرهنگ و هنر از جمله تهیه فیلم، مستند، انیمیشن و آثار مکتوب این فرهنگ را در سطح جامعه انتقال داد.

بایرامی تصریح کرد: رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس، جانبازان و خانواده شهدا مهمترین راویان مستند دوران جنگ هستند و می‌توانند با ارسال خاطرات خود به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های اسلامی در نشر و جمع آوری آثار دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل البیت (ع)، یاریگر ما باشند.

در این مراسم چند نفر از خانواده معظم شهدا، همرزمان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم به بیان خاطره پرداختند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه