سرپرست داماش گیلان :

هدفمان صعود به فینال جام حذفی است/ نبرد برای گذشته پرغرور داماش

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان با اشاره به اینکه برای گذشته پرغرورمان می‌جنگیم گفت: هدفمان خوشحالی هواداران داماش گیلان و صعود به فینال جام حذفی است.

هدفمان صعود به فینال جام حذفی است/ نبرد برای گذشته پرغرور داماش

به گزارش هشت دی،محمدرضا حاجی پور در رشت با اشاره به دیدار حساس داماش مقابل سایپا اظهار کرد: تیممان برای صعود به لیگ دسته اول بسته شد و قصد حضور در رقابت‌های جام حذفی را نداشتیم، بازیکنان و کادر فنی در راستای صعود به لیگ دسته اول جذب شدند.

وی با اذعان به اینکه تشکیل زودهنگام تیممان باعث حضور در رقابت‌های جام حذفی شد افزود: به این بازی‌ها به چشم دیدارهای تدارکاتی نگاه کرده و هدفمان در ابتدای حضور در مسابقات جام حذفی، آماده‌سازی برای بازی‌های لیگ بود.

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان با تأکید بر اینکه داماش در هیچ مسابقه‌ای به شکست فکر نمی‌کند گفت: مرحله‌به‌مرحله در جام حذفی جنگیدیم و توانستیم به مرحله نیمه‌نهایی این جام صعود کنیم، برای گذشته پرغرور داماش با تمام وجود جنگیده و هدفمان خوشحالی هواداران باتعصب مان است.

حاجی پور صعود به لیگ دسته اول را هدف اصلی داماش دانست و گفت: بازیکنان، کادر فنی و کادر مدیریتی از هیچ تلاشی دریغ نکرده و به کمک هوادارانمان برای صعود به لیگ دسته اول می‌جنگیم، رقبای سختی در گروهمان قرار دارند که روی تک‌تک مسابقاتمان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه سایپا تیم قدرتمندی است تصریح کرد: برای این تیم در مسابقات آسیایی آرزوی موفقیت داشته و با تمام توان به مصاف این تیم می‌رویم، برای شهرمان و استانمان با تمام وجود جنگیده و امیدواریم به فینال مسابقات راه پیدا کنیم.

سرپرست تیم فوتبال داماش گیلان با اذعان خروج دو بازیکن از لیست داماش گفت: باقرپسند پس از تمدید قرارداد به‌صورت قرضی به تیم سرخ‌پوشان پاکدشت پیوست و امیر تیزرو از جمعمان جداشده و به تیم چوکا پیوست، به‌جز این دو بازیکن، یار دیگری از جمعمان جدا نشده و بقیه بازیکنان در لیستمان قرار دارند.

حاجی پور با اشاره به اینکه داماش دو جای خالی در لیست خود دارد خاطرنشان کرد: مهرداد علیزاده در خط دفاعی و میثم فرزانه در خط حمله به تیممان اضافه شده‌اند، به‌جز این دو بازیکن با توجه به اتمام فصل نقل و انتقالات، داماش می‌تواند یک بازیکن دیگر از سهمیه فیفا جذب کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه