آقای استاندار! امروز ۹دی بود

آقای استاندار! امروز ۹دی بود و حق این بود به حرمت مردم این استان در میدان شهدای ذهاب رشت حضور می یافتید اما نبودید، شاید بگویید کار و مشغله زیاد و دیدار با مسئولان کشوری مانع این حضور شده اما آیا کاری مهم تر از حضور در میدان و دل گرمی دادن به مردمی که پای ولایت ایستاده اند هست؟! مخصوصا اینکه این عدم حضور در سال های متمادی تکرار شده است.

آقای استاندار! امروز ۹دی بود

به گزارش هشت دی امروز، روز حماسه  ۹ دی بود روزی که مردم انقلابی ایران چندین سال بعد از انقلاب سال ۵۷ با حضور میلیونی دمار فتنه گران را درهم  پیچیدن که در تقویم  رسمی کشور روز بصیرت نامگداری شده است.

امروز بعد از ۱۰سال مردم همیشه در صحنه ضمن حضور در میدان با محکوم کردن فتنه و فتنه گران  نسبت به همه ی کسانی که نسبت به استقلال این کشور سودایی در سر دارند هشدار دادند که به واقع این مردم قدرت بلا شک ایران اسلامی است که باید مدیران و مسئولان قدردان آن باشند.

در این میان مردم گیلان که با حضور گسترده در هشت دی ماه سال ۸۸، یک روز  زودتر از  کل کشور به صحنه آمدند تا یک بار دیگر اثبات کنند که  فرزندان راستین میرزا کوچک جنگلی و مطیع و پشتیبان تمام عیار  ولایت هستند.

با این سابقه درخشان می طلبد که  برخی اوقات مدیران و مسیولان نسبت به جایگاه خود هوشیار باشند تا خدای نکرده باعث ناامیدی دوستاران انقلاب نشوند.

در این رابطه می توان به جای خالی استاندار گیلان در مراسم گرامیداشت ۹دی امسال در میدان شهرداری رشت که با حضور پرشور و باشکوه مردم این شهر برگزار شد اشاره کرد. اجتماعی که به صورت همزمان در دیگر شهرهای گیلان برگزار شد و مردم در آن حضور گسترده داشتند.

 

 

در اینجا از باب “فتذکر” و به عنوان اصل اساسی دموکراسی چند نکته را یادآوری می کنیم.

استاندار گیلان امروز در جمع مردم در مراسم گرامیداشت حماسه ۹دی حضور نیافت زیرا دیدارهایی با “مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب کشور” و “معاون توسعه روستایی رییس جمهور” داشت و گویی در استان حضور نداشته است، دیدارهایی که می توانست با یک برنامه ریزی مناسب به روز دیگری موکول شود یا در روزهای قبل انجام شود تا شاهد عدم حضور استاندار گیلان در مراسم حماسه ۹دی که طبق برنامه ریزی قبلی به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شده است نباشیم.

آقای استاندار! امروز ۹دی بود و حق این بود به حرمت مردم این استان در میدان شهدای ذهاب رشت حضور می یافتید اما نبودید، شاید بگویید کار، مشغله زیاد و دیدار با مسئولان کشوری مانع این حضور شده است اما آیا کاری مهم تر از حضور در میدان و دل گرمی دادن به مردمی که پای ولایت ایستاده اند هست؟!  مخصوصا اینکه این عدم حضور در سال های متمادی تکرار شده است.

آقای استاندار! امروز ۹دی بود، دیدار با هر مسئولی با هر درجه از رتبه و مسئولیتی آنقدر نمی تواند مهم باشد که نماینده عالی دولت در استان ولایتمدار گیلان در جمع هزاران گیلانی عاشق ولایت حضور نداشته باشد.

در سال گذشته نیز استاندار گیلان در جمع مردم رشت در گرامیداشت حماسه ۹دی حضور نداشت و پرتال استانداری گیلان در این رابطه فقط به خبر حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مراسم بزرگداشت یوم الله ۹ دی در رشت کفایت کرد.

این در حالی است که این پرتال تاکنون خبری از برگزاری حماسه ۹دی در رشت و شهر های گیلان کار نکرده است.

یقینا هدف از این نوشتار این نیست که بگوییم که عدم حضور  در همایش بزرگ و مردمی روز بصیرت در اذهان  مسائل خاصی را تبادر کند یا نکند، اما هیچ مسئولی در این دیار ولایتمدار حق ندارد باعث ناامیدی مردم و  گزک دادن به دست دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه