کریمی قدوسی در رشت:

پیچیده ترین روش دشمن در براندازی انقلاب دشمنی به روش فتنه است/ می خواهند با حربه اقتصادی و فقیر کردن مردم جو روانی ایجاد کنند

نماینده مجلس دهم با بیان اینکه پیچیده ترین روش دشمن با انقلاب اسلامی، دشمنی به روش فتنه است، گفت: این سخت ترین مرحله آزمایش ملت ایران بوده است که می خواهند نظام جمهوری اسلامی را با روش فتنه از پای درآورند.

پیچیده ترین روش دشمن در براندازی انقلاب دشمنی به روش فتنه است/ می خواهند با حربه اقتصادی و فقیر کردن مردم جو روانی ایجاد کنند

به گزارش خبرنگار هشت دی، جواد کریمی قدوسی در نشست بررسی آخرین تحولات داخلی و خارجی ایران در مسجد فاطمه الزهرا (س) رشت با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند ملت ایران چهلمین سالگرد تأسیسش را پیش روی دارد و دستاوردهای این انقلاب به قدری عظمت دارد که برای هر موضوع آن روزها میتوان گفت و شنید اظهار کرد: انقلاب اسلامی را به روش های مختلفی مثل شناخت دشمنان انقلاب و روش های دشمنی با این نهضت اسلامی و قیام گسترده ملت ایران میتوان شناخت.

وی با اشاره به اینکه عظمت اسلام را از دشمن و روش هایش، عزم و اراده آن و راهبردهایی که دشمن از روز اول برای مقابله با این انقلاب استفاده کرده میتوان فهمید بیان کرد: یکی از بهترین راه های معرفی اسلام برای جوانان نسل سوم این است که دشمن شناسی نسل سوم ارتقا پیدا کند زیرا جوانان روحیه حماسی دارند.

نماینده مجلس دهم با اشاره به سخن امام(ره) که در گذشته با بسیج جوانان در عرصه انقلاب چهره دشمن را به جوانان معرفی کرد و همان ها ۴۰ سال پای این انقلاب ایستادند، گفت: سبک اسلام همین است فقط اکنون در کلاس درس و طرح تئوری رزمنده نمی پروراند بلکه انسان هایی میسازد که در هزاران جبهه در حال جنگ هستند.

این سیاست مدار با بیان اینکه در دهه اول انقلاب همه نگاه ها به جبهه جنگ و خانه تیمی منافقین بود و مردم ۱۰۰درصد خیالشان از مجلس و دولت مردانشان راحت بود، ادامه داد: هرکس انگیزه قوی تری برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دارد سر کار آمده مگر اینکه از نظر قانونی محدودیت داشته باشند و امکانات را نیز به سبکی فراهم‌می کنند تا زمینه فروپاشی نظام جمهوری اسلامی زودتر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه اکنون همزمان در چندین جبهه جریان انقلابی نبرد می کنید و این نشان از عظمت انقلاب اسلامی نیست؛ گفت: جمهوری اسلامی ایران کاری کرده است که دشمنان فکر کرده اند اینجا زمینه ای برای پایان کار فراهم شده لذا تمام توان خود را به میدان آورده اند اما نمی دانند که در تور جمهوری اسلامی گیر کرده اند.

 

 

** پیچیده ترین روش دشمن با انقلاب اسلامی، دشمنی به روش فتنه است

کریمی قدوسی افزود: بدانید که پیچیده ترین روش دشمن با انقلاب اسلامی، دشمنی به روش فتنه است.

وی افزود: این سخت ترین مرحله آزمایش ملت ایران بوده است که می خواهند نظام جمهوری اسلامی را با روش فتنه از پای درآورند.

کریمی قدوسی ادامه داد: در فتنه ۸۸ شخصی ادای مردان بزرگ را در می آورد و میگفت “خیایان ها را ترک نکنید، باور کنید که رهبری از این جمعیت ترسیده است جای فشار همین کار شما است”!

این نماینده مجلس گفت: فروپاشی الان به روش خمپاره نیست، اکنون با فقیر کردن مردم حاکمیت جمهوری اسلامی را ضعیف می کنند زیرا دیدند که مردم ۸۸را مچاله کردند.

وی افزود: با روش انقلاب های رنگی آغاز کردند و مردم در ۹دی پاسخ آنها را دادند و به این نتیجه رسیدند که باید مردم ایران را ضعیف کنند.

این سیاست مدار با بیان اینکه فتنه سیاسی و امنیتی با ضربه حماسه ۹دی که با افزایش ارتقای بصیرت مردم خنثی شد دیگر جواب نمی دهد تاکید کرد: اکنون آن فتنه باید به فتنه امنیتی اقتصادی تبدیل می شد یعنی همین که الا در حال جنگ با آن هستیم.

 

وی بر حضور ژنرال های فتنه ۸۸ در میدان و پنهان شدن ژنرال های فتنه کنونی تاکید کرد و افزود: ایران در دریایی از ثروت قرار دارد و تمام دنیا تشنه پتروشیمی و فرآورده های نفتی ایران است پس دولتمردان به میدان بیایند و فرماندهی کنند.

وی با بیان اینکه فتنه اقتصادی یعنی همین که می خواهند کالاهایی همچون لوازم بهداشتی بچه یا لاستیک را امنیتی کنند و با فقیر کردن مردم جو روانی ایجاد کنند گفت: این برنامه دشمن برای این است که مردم ورشکسته، بیکارشده یا غم و اندوه دار به خیابان ها بریزند و این افراد بحران زده را مقابل رهبری بگذارند.

 

تصاویر بیشتر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه