با حضور مدیر کل زندانهای استان گیلان؛

مرکز یادگیری شهید قلی پور در زندان مرکزی رشت افتتاح شد

مدیر کل زندانهای استان گیلان گفت: یادگیری مهارتهای زندگی ، عقیدتی ، فردی و اجتماعی را نیز برای تغییر روش ، باورها ورسیدن به یک زندگی سالم را موثر است.

مرکز یادگیری شهید قلی پور در زندان مرکزی رشت افتتاح شد

به گزارش ۸دی، مرکز یادگیری محلی زندان مرکزی رشت که  آموزش برای افراد بیسواد، کم سواد و علاوه بر آن وظیفه آموزش مهارتهای زندگی ، عقیدتی و فردی و اجتماعی را نیز به عهده دارد  با حضور سید حمید حسینی مدیر کل زندانهای استان گیلان و جهان آرای مدیر کل آموزش وپرورش استان افتتاح شد.

سید حمید حسینی در این افتتاحیه تکلیف قانونی و شرعی را اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی و آنچه که به پیشبرد اهداف اولویت سیاستهای سازمانی است را عنوان و گفت: قرآن کریم کرامت انسانی را به عالی ترین و زیبا ترین شکل بیان داشته است.

وی در ادامه افزود: آموزش برای افراد بیسواد و کم سواد را در این مرکز و همچنین مهارتهای زندگی ، عقیدتی ، فردی و اجتماعی را نیز برای تغییر روش ، باورها ورسیدن به یک زندگی سالم و بهتر و نیز بالابردن عزت نفس در این  افراد را موثر می باشد

مدیر کل زندانهای گیلان حضور زندانیان در این کلاس ها را در ایجاد ساخت بستر یک زندگی هدفدار و سالم و بدور از هر گونه ناهنجاری با کسب و بکارگیری مهارتهای آموزش داده شده و ایجاد باورهای مثبت برای بازگشت سعادتمندانه به جامعه مفید برشمرد و ادامه داد: کمال تشکر را از تمامی ادارات، نهادها و دستگاه ها که از تمامی ظرفیتهای خود برای ایجاد بستری مناسب و رو به رشد در ارتقاء سلامت، توسعه و توانمندی، خدمات حمایتی و ارتقاء و بهره وری در خصوص زندانی و خانواده آنها گام بر میدارند دارم.

گفتنی است مرکز یادگیری محلی بنام مبارک شهید جلیل القدر سردار بزرگ جبهه های حق علیه باطل شهید قلی پور در زندان مرکزی رشت نام گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه