برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان

در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان ۴ مسابقه باقی مانده مسافت ۲۰۰ متر برگزار شد.

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام بانوان

به گزارش هشت دی،به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان با برگزاری رقابت‌های مسافت ۵۰۰ متر امروز در دریاچه آزادی برگزار شد.

این رقابت ها عصر امروز با برگزاری مسابقات باقی مانده ۴ ماده ادامه پیدا کرد.

در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر بزرگسالان ساجده تبریزی و مونا ابراهیمی از تهران، الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان و مونا نوری و رقیه سلطانی از توابع تهران اول تا سوم شدند.

در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان سارا حسینی و رسپینا قویدل از تهران اول، ساغر خاقانی و ساقی خاقانی از تهران توابع دوم و کیانا کمال زاده و پریا رستمی از هرمزگان سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر بزرگسالان تیم تهران با ترکیب ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی، ساناز همت زاده و سمن سلطانی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب الناز شفیعیان، نجمه سجادی، آرزو صیاد و نرجس کارگرپور مقام دوم و تیم توابع تهران با ترکیب مونا نوری، هانیه مهدوی، صدف مقدم پور و سارا موسوی مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر جوانان تیم تهران توابع با ترکیب ساقی خاقانی، ساغر خاقانی، پدیده پهلوان زاده و آتوسا خراطی اول شدند، تیم تهران با ترکیب سارا حسینی، رسپینا قوی دل، یاسمن رضاسلطانی و نازنین فرزانه در رده دوم قرار گرفتند و تیم هرمزگان با ترکیب فاطمه احمدی، کیانا کمال زاده، پریا رستمی و دیبا منصوری جایگاه سوم را از آن خود کردند.

رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آبهای آرام بانوان صبح فردا ۲۰ آذرماه با برگزاری رقابت های مسافت ۲۰۰ متر در دریاچه آزادی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه