بدرقه ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارا المپیک آسیایی

مراسم بدرقه از ۱۱ ورزشکار ، مربی و سرپرست تیم ، اعزامی به مسابقات پارا المپیک آسیایی جاکارتا اندونزی امروز در رشت برگزار شد.

بدرقه ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارا المپیک آسیایی
به گزارش ۸دی،  صابر رحیم پور در دوچرخه سواری ، میثم علیپور و مهری فلاحی در والیبال نشسته ، فهیمه عباسی – راضیه کاظم پور و میلاد قادری در رشته بوچیا ، سامان رضی در وزنه برداری قدرتی و زهرا غلام زاده در تیراندازی به عنوان ورزشکار، افسانه علیپور در بوچیا و علی مهدوی در تیراندازی به عنوان مربی و جهانگیر فدایی به عنوان سرپرست تیم ملی تیر و کمان و عضو هیات سرپرستی کاروان از گیلان در بازی های پارا آسیایی جاکارتا  حضور دارند که امروز با حضور استاندار با گرفتن هدایای مالی بدرقه شدند.
استاندار در مراسم بدرقه از ورزشکاران گیلانی اعزامی به مسابقات پارا المپیک آسیایی با اشاره به دغدغه اشتغال مدال آوران پارا آسیایی و پارا المپیکی افزود : چیزی که در قانون برای اشتغال این قهرمانان آمده مربوط به ورزشکاران جانباز است و ورزشکاران معلول جوان را شامل نمی شود که مکاتبات و مذاکراتی را برای اصلاح این قانون انجام خواهیم داد.
آقای سالاری خطاب به ورزشکاران اعزامی به مسابقات پارا المپیک آسیایی جاکارتا اندونزی گفت : آن چیزی که از نتیجه برای ما مهمتر است تلاش و همت شماست و انتظار داریم در کنار افتخار آفرینی و مدال آوری معرف خوبی برای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی کشورمان در این میدان بزرگ بین المللی باشید.
خانم بخشی مدیرکل ورزش وجوانان گیلان نیز گفت : بیشترین دغدغه این ورزشکاران بحث اشتغال ، تسهیلات و پاداش مدال آوری است که انتظار دارند تفاوتی بین آنها و ورزشکاران آسیایی وجود نباشد.
آقای فدایی رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولان گیلان و عضو هیات سرپرستی کاروان ورزشکاران اعزامی  ایران  به پاراالمپیک آسیایی هم گفت : اگر برای اشتغال و جوایز این ورزشکاران که با معلولیت و محدودیت برای کسب مدال و افتخار برای ایران تلاش می کنند تبعیضی نباشد انگیزه هایشان برای افتخار آفرینی بیشتر خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه