معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان:

وجود ساختاری نظام مند برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه وجود یک ساختار نظام مند برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: هر چقدر این وظیفه را مردمی کنیم و به میان مردم ببریم، موفقیت ما بیشتر می شود.

وجود ساختاری نظام مند برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ضرورتی اجتناب ناپذیر است

به گزارش خبرنگار ۸دی، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان ضمن تشکر از زحمات سرهنگ جلائی، اظهار کرد: او تمام تلاش خود را برای ارتقای کار انجام می داد و وظیفه ما قدردانی است.

وی با بیان اینکه وجود یک ساختار نظام مند برای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یک ضرورت اجتناب ناپذیر است، گفت: هر چقدر این وظیفه را مردمی کنیم و به میان مردم ببریم، موفقیت ما بیشتر می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اشاره به اینکه به عنوان نسلی که انقلاب کرده و در جهت استمرار آن تلاش کرده ایم باید تلاش کنیم، گفت: نباید به پست های اداری اکتفا کنیم بلکه باید در هر شرایطی نسبت به رسالت بزرگ خود موقعیت یابی کنیم.

وی ضمن اشاره به افراد نظامی که بازنشسته شده اما در مساجد فعالیت دارند، افزود: این هارا به چشم دیده ام و افتخار میکنم و یقین دارم این مساجد با حضور چنین افرادی موفق تر از سایر مساجد می شود.

به گزارش ۸دی، در این مراسم عباس بایرامی به عنوان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان معارفه و از رسول جلائی  مدیرکل سابق این بنیاد تکریم به عمل آمد.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه