مدير آموزش و پرورش شهرستان آستارا خبر داد

اسکان بیش از ۱۹ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا از اسکان ۱۹ هزار و ۹۰۰ نفر از گردشگران فرهنگی در قالب سه‌هزار و ۹۶۶ خانوار در مدارس این شهرستان خبر داد.

اسکان بیش از ۱۹ هزار گردشگر فرهنگی در مدارس آستارا

به گزارش هشت دی،سید سجاد موسوی شامگاه سه‌شنبه  در آستارا با اشاره به اینکه عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان از ۲۳ خرداد ماه جاری در آموزشگاه عدالت این شهرستان مستقر شده‌اند اظهار کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۹۰۰ نفر در قالب سه‌هزار و ۹۶۶ خانوار در مدارس شهرستان آستارا سامان‌دهی شده‌اند.

به‌گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان تاکنون به‌لحاظ میزان پذیرش و سامان‌دهی گردشگران فرهنگی در سطح استان گیلان در جایگاه نخست قرار گرفته و ستادهای اسکان ناحیه دو و ناحیه یک شهرستان رشت نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی تعداد عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان آستارا را ۵۲ نفر و کلاس‌های در نظرگرفته‌شده جهت اسکان گردشگران فرهنگی را ۱۹۱ کلاس درس در قالب ۲۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی دانست و گفت: پنج‌هزار عدد بروشور راهنمای گردشگری و اقامتی نیز در بین گردشگران نوروزی توزیع شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا تعداد کلاس‌های ویژه، الف و ب را به‌تربیت ۱۰، ۷۷ و ۱۰۴ کلاس درس دانست و افزود: کلاس‌های مذکور به امکانات رفاهی نظیر فرش، موکت، یخچال، تلویزیون، تشک، پتو، گاز سه شعله و سیستم گرمایشی مجهز هستند.

موسوی نوبت‌دهی اسکان فرهنگیان از طریق سیستم هوشمند در مدارس را از دیگر خدمات ستاد فرهنگیان این شهرستان در طول تعطیلات تابستان دانست و گفت: از زمان آغاز فعالیت ستاد مذکور مدارس پروین اعتصامی و ظهیرنیا با ۲۰ کلاس مجهز به منظور پذیرش اینترنتی گردشگران فرهنگی فعال بودند.

در تابستان سال ۹۶ بالغ‌بر ۴۵ هزار و ۲۴۱ گردشگر فرهنگی در قالب ۱۰ هزار و ۴۶۶ خانوار در مدارس شهرستان آستارا سامان‌دهی شده بودند که ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان نیز به‌لحاظ میزان پذیرش و سامان‌دهی مسافران فرهنگی در سطح استان گیلان در رتبه نخست قرار گرفته بود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه