تکواندوکار گیلانی تیم ملی :

سال ۹۶ اوج دوران ورزشی‌ام بود/ کمبود امکانات ورزش تکواندو در گیلان

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو بانوان گفت: گیلان از تکواندوکاران سطح بالایی برخوردار است اما امکانات این رشته ورزشی در استان بسیار ضعیف است.

سال ۹۶ اوج دوران ورزشی‌ام بود/ کمبود امکانات ورزش تکواندو در گیلان

به گزارش هشت دی،فاطمه مداحی  در رشت با اشاره به شروع اردوهای تیم ملی بزرگ‌سالان اظهار کرد: اردوی تیم ملی تکواندو از روز یکشنبه پنجم فروردین‌ماه آغازشده است و گیلان با پنج ورزشکار و یک مربی حضوری پررنگ در این اردو دارد، هوگو پوشان خود را برای حضور در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

وی سال ۹۶ را اوج دوران ورزشی خود عنوان کرد و افزود: در سال ۹۶ مدال‌های پرشماری برای کشور و استانم به ارمغان آوردم، مدال طلای جام ریاست آفریقا، مدال برنز جام ریاست فدراسیون جهانی، مدال برنز بازی‌های آسیایی داخل سالن و مدال برنز بازی‌های کشورهای اسلامی در باکو مهم‌ترین مدالی‌هایی است که در این سال کسب کردم.

ملی‌پوش گیلانی تیم ملی تکواندو بانوان با بیان اینکه مهم‌ترین هدف‌گذاری‌اش در سال ۹۷ حضور پرقدرت در تورنمنت یونان و مسابقات قهرمانی آسیا است گفت: تکواندوکاران گیلانی از سطح بالایی برخوردار هستند اما امکانات ورزشی در گیلان بسیار ضعیف است، از مسئولین هیأت تکواندو و ورزش گیلان انتظار می‌رود که با فراهم آوردن امکانات اولیه نظیر هوگو و کلاه الکترونیکی به پیشرفت این رشته المپیکی در گیلان کمک کنند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه