در رقابت‌های کاراته وان اتریش؛

کسب مدال ارزشمند برنز توسط کاراته کای گیلانی

کاراته کای گیلانی وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال برنز رقابت‌های کاراته وان اتریش ۲۰۱۸ شد.

کسب مدال ارزشمند برنز توسط کاراته کای گیلانی

به گزارش هشت دی، جاسم ویشگاهی در نخستین گام به مصاف متئو چیانچتی از ایتالیا رفت و با نتیجه قاطعانه شش بر صفر به پیروزی دست‌یافت. کاراته کای گیلانی وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم ایران در دومین گام به مصاف الکساندر کوزیاک از اوکراین رفت و با نتیجه ۱۱ بر دو مقابل رقیب به برتری دست‌یافت.

ویشگاهی در سومین مسابقه به مصاف متئو سیتوم از کرواسی رفت و توانست با نتیجه سه بر یک مقابل رقیب اروپایی به برتری دست یابد. وی در مرحله یک‌هشتم پایانی به مصاف آسمان قربانعلی از جمهوری آذربایجان رفت و توانست با برتری قاطعانه شش بر صفر به مرحله یک‌چهارم پایانی راه یابد. ویشگاهی در این مرحله با شکست صفر بر دو مقابل هیرولند نیشوسکی از کوزو و با توجه راه‌یابی هیرولند به فینال، به جدول شانس مجدد راه یافت.

ویشگاهی در جدول شانس مجدد در نخستین مسابقه با نتیجه هشت بر صفر مقابل هیرچوک تاراس از اوکراین به برتری دست‌یافت. دومین دیدار خود را با نتیجه پنج‌بر یک مقابل اسلوبودان بیتویچ از صربستان با پیروزی به پایان رساند تا مدال خوش‌رنگ برنز را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورد.

 رقابت‌های کاراته وان اتریش ۲۰۱۸ به میزبانی سالزبورگ و با شرکت ۱۵۹۶ کاراته کا از ۸۸ به مدت سه روز از تاریخ یازدهم لغایت سیزدهم اسفندماه برگزار شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه