استقرار نظام ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کامل از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی آنتی‌ویروس‌ها از فعالیت‌های مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان است گفت: حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استقرار نظام ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کامل را از اهداف خود می‌داند.

استقرار نظام ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کامل از اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان

به گزارش هشت دی،متین رمضانی  در رشت با ارزیابی اهمیت آمار فناوری در حوزه درمان اظهار کرد: همایش فناوری اطلاعات در سطح دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نخستین بار برگزارشده است.

 وی با تأکید بر همراهی با سازوکارهای کشور و وزارتخانه با توجه به توسعه‌ای که آمار و فناوری اطلاعات در سطح کشور داشته افزود: بهترین روش توسعه فناوری، آموزش مداوم، توسعه نرم‌افزارها و سامانه‌ها، استقرار داشبوردهای مدیریتی، توسعه زیرساخت‌ها و پهنای باند مورداستفاده در دانشگاه‌ها خواهد بود.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: اصلی‌ترین محورهای بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت، نرم‌افزارهایی هستند که باعث به وجود آمدن درآمد و کاهش هزینه‌ها می‌شود، این نرم‌افزارها در بستر زیرساخت‌ها شکل خواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه که متولی توسعه زیرساخت‌ها و نرم‌افزارها، حوزه آمار و فناوری اطلاعات است گفت: تمام فعالیت همکاران حوزه آمار فناوری اطلاعات جهت ارتقا کمبودهای دانشگاه بوده و رفع آن منتج به نتایج مطلوب در حوزه درمان خواهد شد.

رمضانی با تأکید بر اینکه این همایش برای نخستین بار در استان گیلان شکل‌گرفته است افزود: سیاست‌گذاری در برنامه‌ریزی، استانداردسازی پایش و ارزیابی در کلیه موارد مربوط به حوزه آمار و فناوری اطلاعات، در تولیت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان قرار دارد.

مدیر آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نصب و راه‌اندازی این آنتی‌ویروس‌ها از فعالیت پیگیری شده توسط مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان است افزود: حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی گیلان، استقرار نظام ارجاع و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت کامل را از اهداف خود می‌داند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه