مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا خبر داد

مشارکت ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان آستارا در مسابقات حفظ موضوعی قرآن

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا گفت: مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با شرکت ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان هم‌زمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در آموزشگاه‌های قدس و شهید علی انصاری برگزار شد.

مشارکت ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان آستارا در مسابقات حفظ موضوعی قرآن

به گزارش هشت دی ،سید سجاد موسوی  در آستارا اظهار کرد: مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با شرکت ۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس دخترانه و پسرانه این شهرستان هم‌زمان با هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی در آموزشگاه‌های قدس و شهید علی انصاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد شرکت‌کننده ۳۵۰ نفر از مدارس دخترانه و ۳۵۰ نفر از مدارس پسرانه بودند تصریح کرد: مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری در حال برگزاری است که سه نفر برتر هر پایه پس از کسب امتیازات لازم به مرحله استانی مسابقات راه پیدا می‌یابند.

مدیر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا سهم مدارس متوسطه دوره اول در مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم را ۳۰۰ نفر دانش‌آموز و سهم مدارس ابتدایی دوره دوم را ۴۰۰ نفر دانش‌آموز دانست و بیان کرد: سؤالات این مسابقه به صورت کتبی از کتاب‌های حفظ موضوعی قرآن و نورباران طرح شده بود.

موسوی ترویج آموزه‌های قرآنی و اسلامی در بین دانش‌آموزان مدارس شهرستان آستارا را از رویکردهای آموزش‌وپرورش دانست و خاطرنشان کرد: این آموزه‌ها در طول سال تحصیلی با برگزاری برنامه‌های مختلف از جمله جشنواره‌ها و مسابقات متنوع قرآنی موردتوجه قرار می‌گیرد.

وی بازدید دانش‌آموزان از حوزه علمیه، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار با امام‌جمعه و حضور در نماز جمعه را از جمله برنامه‌های امسال هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی دانست و افزود: جشن هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی اواسط هفته جاری در آموزش‌وپرورش شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه