جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

ارتباط مستقیم مردم با سپاه و بسیج کارهای سخت و نشدنی را برای ما راحت کرده است

جانشین فرماندهی سپاه گیلان گفت: نباید حل همه مشکلات مردم به دوش دولت انداخته شود بلکه باید نقش مردم پر رنگ تر دیده شود.

ارتباط مستقیم مردم با سپاه و بسیج کارهای سخت و نشدنی را برای ما راحت کرده است

سردار مهدی کاظمی پور امروز در نشست امضاء تفاهم نامه پیرامون برگزاری دوره های خبرنگاری و آموزش شهروند خبرنگار رشت به بازخوانی دفاع مقدس و نقش رهبری امام اشاره داشت و اظهار کرد: امام مردم را به جهت تکلیف گرایی وارد صحنه کرد و با پیروزی های مکرر دستاورد های عظیمی را برای جمهوری اسلامی رقم زد.

وی با بیان اینکه پیروزی های منطقه مدیون جمهوری اسلامی است، افزود: با اقدامات مستشاری و برنامه ریزی که ملت ایران با تاسی از فرهنگ انجام داد بار دیگر نقش خود را در جهان و منطقه برجسته کرد.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مردم باید مشکلات خود را خودشان حل کنند گفت: نباید حل همه مشکلات مردم به دوش دولت انداخته شود بلکه باید نقش مردم در همه عرصه ها پر رنگ تر دیده شود.

سردار کاظمی پور با بیان اینکه مردم محوری موجب تعامل همکاری های بیشتر سپاه و بسیج با دستگاه های اجرای بوده، خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم مردم با سپاه و بسیج کار های سخت و نشدنی را برای ما راحت کرده و درس خود را پس داده است.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم گیلان در بعد رسانه ها گفت: در تعامل بسیج و شهرداری تربیت خبرنگار تراز انقلاب، متخصص و متعهد تاکید شده است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه تفکر انقلابی گری باید در مردم تقویت شود، بیان کرد: تربیت خبرنگار در تراز انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و مطمئن این افزایش همکاری ها موجب تعالی فرهنگ شهروندی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه