برگزاری سمینار کارآفرینی و اشتغال مجازی در رشت

سمینار کارآفرینی و اشتغال مجازی با معرفی گروه مارلیک آپ با همت خانه نخبگان بسیج گیلان در پژوهشکده گیلان شناسی سلیمانداراب رشت برگزار شد .

برگزاری سمینار کارآفرینی و اشتغال مجازی در رشت

به گزارش ۸دی، در این سمینار دکتر جواد کاظمی دانش را مانند شمشیر دوطرفه دانست و گفت : انسان گاهی در دم دانش می افتد و احساس میکند دانش او کافی است .

این احساس او را زمین گیر  میکند ، شخصی لیسانس میگیرد با خودش فکر میکند کارش برای آموختن علم دیگر پایان یافته است بلکه کار او تازه شروع شده است و جواز ورود به دریای بیکران علم را گرفته است .

 

این کارآفرین کشوری افزود : اولین هر انسان در زندگی کار است و متاسفانه امروزه دومین فعالیت انسان دیدن تلویزیون است .

 

دکتر کاظمی با سخنی از امیرالمومنین که زمین معدن است و کار گنج آن است نه دانش های مادی ما عنوان کرد ؛ متاسفانه برخی کار را از خویشتن حذف میکنند با اینکه نفس فعالیت آدمی کار است ، در این دوره اگر کسی کار نکند و آن را از خود دور کند باخته است .

 

سرهنگ توشه با تشکر از برگزار کنندگان این سمینار گفت : جلسات و سمینارهای اینگونه برای ما بسیار مهم است و از آن حمایت کرد زیرا با همت و ظرفیت نخبگان میتوان بیشتر مشکلاتی که در استان وجود دارد را از میان ببریم .

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان اظهار داشت به دلیل پیشرفت علمی و فناوری که امروزه شاهد آن هستیم این عصر را عصر فناوری میدانندلذا دور از ذهن‌ نیست که بگوییم فناوری برگرفته از ذهن خلاق دوستان عزیز نخبه است .

وی افزود ؛ در جامعه کارآفرین را به صورت های مختلف تعریف میکنند ، کارافرین کسی است که با ذهن خدادادی خودش یک کار بزرگ را به صورت عملی اجرایی میکند ، در واقع کارآفرین کسی است که محصولی را برای اولین بار از ذهن خودش که یک ایده است تبدیل به پدیده میکند تا وارد بازار شود تا مردم یا سازمانی برای اولین بار ان را استفاده میکنند ، ان شخص میشود کارآفرین متاسفانه کارآفرین را برای ما نادرست تعریف کرده اند ، کار آفربن شما نخبگان هستید .

 

دکتر توشه در پایان گفت : وقتی کتر را به مردم و نخبگان واگذار کردیم و اگر میخواهیم کار مقاوم سازی شود باید به این عزیزان واگذار گردد و باید به اینها اعتماد کنیم و پناه ببریم ؛ تا کنون هر جا نیاز به کمک داشتیم شما نخبگان دست ما را گرفتید و آن کار بزرگ را به خوبی انجام دادید

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه