شایعات؛

ماجرای درگیری دادستان نورآباد فارس با جراح زن

ماجرای درگیری دادستان نورآباد فارس با جراح زن مربوط سالهای گذشته است اما کانال معاند آمدنیوز اخیرا با انتشار کلیپی اقدام به انتشار این خبر کرده است.

به گزارش ۸دی، ماجرای درگیری دادستان نورآباد فارس با جراح زن مربوط سالهای گذشته است اما کانال معاند آمدنیوز اخیرا با انتشار کلیپی اقدام به انتشار این خبر کرده است:

 

متن و پاسخ شایعه

متن شایعه

شلاق زدن بر صورت یک جراح زن در شهرستان نورآباد استان فارس…….
دیشب دادستان شهرستان با هیات همراه به بیمارستان مراجعه کردند وجراح در حال ویزیت تعدادی از بیماران بود از ایشان خواستند جهت ویزیت بیماری به سفارش دادستان سریعا حضور یابد، جراح عنوان کردند مثل بقیه بیماران توصف انتظار باشد تا حقی از کسی ضایع نشود،این سخن به گوش دادستان رسید وعنوان کرد یا سریعا حضور یابد یا تنبیه اش میکنم،بعد از حضور جراح و ویزیت بیمار، مجددا دادستان عنوان کرد دوباره باید بربالین بیمار حضور یابد،جراح عنوان کرد بنده مریض دارم وفعلا نیازی به ویزیت مجدد نیست… سریعا ایشان را دستبند زدند وبه آگاهی شهرستان بردند وبه گواهی اطرافیان وزخمهای سروصورت خودش ومادرش را جلوی زجه های بچه سه ساله اش آنقدر شلاق زدند که آثار وزخم آنها بر صورت جراح کاملا مشخص بود،،،
اکثر بیمارستانهای شهرستانهای استان فارس بیمارستان ومطب ها را تعطیل کردند وبرخی استانهای همجوار اعلام آمادگی کردند و تا برکناری دادستان وقاضی کشیک این روند ادامه خواهد داشت….
لطفا انتشار دهید تا مردم عدالت قوه قضاییه را مشاهده کنند…ایشان از بهترین و مردم دارترین جراحهای استان فارس بود کسانیکه با ایشان برخورد داشتند خود شاهد بودند
خانم دکتر […..]

 

پاسخ شایعه

  1. این حادثه با شیطنتهای مغرضانه و افزودن اکاذیبی به آن، تبدیل به یک شایعه با جزئیاتی ناصحیح شد.
  2. مواردی از قبیل شلاق، آزار و اذیت فرزند و … در خصوص این پزشک جراح صحت ندارند و در کلیپی هم که در فضای مجازی از توضیحات ایشان منتشر شده به چنین مواردی اشاره ای نشده است.
  3. رئیس دادگستری استان فارس عمده اخبار منتشره در فضای مجازی را غیر صحیح اعلام کرد و افزود در حال جمع‌بندی و تهیه گزارش این حادثه هستیم و بعد از اتمام بررسی‌ها نتیجه اعلام خواهد شد.

http://shiraze.ir/fa/news/73322

  1. در صورتی که اتفاقات مطابق با مطالب رسانه ها باشد اقدام بازپرس قابل پیگرد قانونی است . اما چه بسا مقام قضایی قبلاً دستوراتی داده و پزشک دستور را اطاعت نکرده باشد و یا پزشک عناوین مجرمانه‌ای انجام داده باشد که ما آن را نمی‌دانیم . لذا نمی‌توان در این موضوع پیش‌داوری کرد.

http://farsnews.com/13940506000833

  1. اطلاعات فعلی این حادثه موجب جو رسانه ای سنگین علیه فرد بازپرس شده است ، اما برای روشن شدن زوایای پنهان این حادثه باید منتظر بررسی ویژه و گزارش نهایی دادگستری بود . قطعا مجازات فرد متخلف مطالبه همگانی است .
  2. اشتراک گذاری بدون تحقیق و غیر مسئولانه پیامها و اخبار ، ولو با فرض صحت برخی جزئیات آن ، موجب انتشار شایعات و بروز آسیبهای مختلف فردی و اجتماعی می شود.

 

حق جو و حق طلب باشیم

لینک مطلب جهت انتشار:

http://shayeaat.ir/post/342

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه