از سوی روابط عمومی اداره کل اوقاف و سازمان سراج؛

دوره عمومی سواد فضای مجازی ویژه مدیران ادارات اوقاف استان برگزار شد / تصاویر

دوره عمومی سواد فضای مجازی ویژه مدیران ادارات اوقاف شهرستان های استان برگزار شد.

دوره عمومی سواد فضای مجازی ویژه مدیران ادارات اوقاف استان برگزار شد / تصاویر

به گزارش ۸دی، در این دوره که به شکل مشترک از سوی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در گیلان برگزار شد، مدیران ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان های مختلف استان و رابطین روابط عمومی این اداره حضور داشتند.

در این دوره یک روزه سرفصل های مختلف و منتخب دوره‌ی عمومی سواد فضای مجازی شامل مبانی و ضرورت، رژیم مصرف، تکنیک های اقناعی، امنیت کاربری و آینده پژوهی فضای مجازی و … از سوی اساتید دوره دیده دفتر استانی سازمان سراج در گیلان ارائه شد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در طی سخنانی ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: در برابر مسائل دینی و ارزش های دینی ما باید کاری کنیم که مکتب اهل بیت(ع) و قرآن را بیشتر و بیش از گذشته انتشار دهیم. وظیفه ما بی تفاوتی نیست وظیفه ما خروش غیرت دینی در این خصوص است و ابزار خودمان یعنی ایمان و اعتقادات عظیم ترین ابزار مقابله است.
وی همچنین در ادامه افزود: ما نمی‌توانیم منکر حضور دشمن در فضای مجازی باشیم و اینکه چقدر دشمن توانسته خانواده ها و جوانان را آلوده کند پس دشمن محکم در میدان حضور دارد و می طلبد ما هم محکم و با شدت مبارزه کنیم.
مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان همچنین در ادامه گفت: فضای مجازی هم نقاط قوت دارد و هم نقاط ضعف و باید جدی گرفته شود زیرا هم می تواند آسیب زا باشد و هم برعکس برای ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی و سنت حسنه وقف می تواند فرصت و یک پایگاه اطلاع رسانی باشد و این مهم می طلبد بیش از گذشته به اهمیت این فضا توجه کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه