خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
امام جمعه رودسر:

همت مردم و حمایت دولتمردان مشکلات کشور را رفع خواهد کرد

امام جمعه رودسر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان خواستار همت مردم و حمایت دولتمردان در رفع مشکلات کشور شد.

همت مردم و حمایت دولتمردان مشکلات کشور را رفع خواهد کرد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان رودسر پس از دعوت و توصیه همگان به تقوای الهی اظهار داشت: قرآن برای انسان های متقی نسبت به دیگران جایگاهی قائل است که جایگاه در قرآن به “ادخلوها بسلام آمنین” اشاره شده است و شرط رسیدن به این جایگاه چشم پوشاندن از گناه و معصیت است.

وی در ادامه به فرارسیدن عید غدیر خم اشاره کرد و افزود: جهان اسلام هرچه دارد از عیدغدیر خم است، خداوند خطاب به پیامبر (ص) فرمودند اگر رسالتت را به دست علی(ع) نسپاری ماموریتت بهیوده بوده است و شرط قبولی رسالت ، ولایت علی (ع) است.

امام جمعه شهرستان رودسر با اشاره به سالروز پیوند آسمانی علی(ع) و فاطمه زهرا(س)، گفت: سبک زندگی ما باید همانند این دو معصوم و دو شخصیت الهی باشد، خانواده ها در مراسمات عروسی دقت داشته باشند زندگی که با نام و یادخدا شروع شود و یاد و نام خدا پیش خواهد رفت و اگر خدای ناکرده با انحرافاتی همچون شراب و ابتذال آغاز زندگی باشد مطمئنا این زندگی لغزش خواهد داشت.

روحانی در ادامه خطبه های نماز جمعه به رویدادهای شهریورماه اشاره و اظهار کرد: ماه شهریور برای ملت ایران تداعی کننده خاطرات بدی است، از گلوله بستن مردم بیگناه در ۱۷ شهریور سال ۵۷ تا شهادت شهیدان باهنر و رجایی دولتمردان ایران اسلامی

وی با اشاره به رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت دوازدهم، از صدا و سیما به جهت پخش زنده مراسم رای اعتماد قدردانی کرد.

امام جمعه رودسر همچنین با تبریک آغاز هفته دولت خاطرنشان کرد: این هفته بهترین فرصت ها برای نشان دادن عملکرد دولت به مردم است، به مردمانی که ولی نعمت مسئولین هستند ، مسئولین باید به مردم گزارش دهند و همانگونه که امام خمینی(ره) خودش را خدمتگزار مردم می دانست مسئولین نیز خودشان را خادم و خدمتگزار مردم بدانند.

روحانی با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب تصریح کرد: مشکل اقتصادی کشور با نگاه به درون حل می شود نه با نگاه به ژنو و لوزان و سوئیس ، آنها برای ما مشکل ایجاد می کنند و مطمئنا همت مردم و حمایت دولتمردان عامل اصلی رفع مشکلات کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به آمریکا هیچ اعتمادی ندارند، گفت: آمریکا به بهانه بازدید از پایگاه های نظامی ادعا می کند ایران به روح و جسم برجام پایبند نبوده و این را باید همه مراقب باشیم و نگذاریم آمریکا و یا هرکشور دیگری این ادعا را به خود راه دهد و به بهانه بازدید از پایگاه های نظامی ما بخواهد بر ملت فشار وارد کند. و این را دشمنان بدانند رزمندگان ما در همه جبهه های مقاومت کار را تمام خواهند کرد و بزودی شاهد نابودی اسرائیل غاصب بر روی کره زمین نخواهیم بود.

امام جمعه رودسر در پایان اذعان داشت: ملت ایران همانند همه صحنه ها پشت رهبر انقلاب ایستادگی خواهند کرد و حربه های دشمنان جنایتکار را در نطفه خفه خواهند کرد و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه