نماینده لاهیجان و سیاهکل:

تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا مقاومت ملت و دولت است

نیکفر گفت: ایستادگی ملت و دولت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا تنها راه مقابله با هجمه‌های آن‌ها است.

تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی آمریکا مقاومت ملت و دولت است

به گزارش ۸دی، ذبیح نیکفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر غیرقابل‌اعتماد بودن آمریکا اظهار کرد: دشمنی آمریکا با ایران همیشه‌گی است و یقیناً ادامه نیز خواهد یافت.

وی مقاومت در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا را تنها راه در ایران برشمرد و افزود: ایستادگی ملت و دولت ایران در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا تنها راه مقابله با هجمه‌های آن‌ها است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران می‌تواند با مقاومت در مقابل تحریم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی آمریکا فاتح میدان شود، گفت: وحدت و یکپارچگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی موجب عقب‌نشینی سران کفر و تزویر در جهان خواهد شد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه پشتیبان ولی‌فقیه خود باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، مطرح کرد: باید هوشیار بود و پیوسته تابع رهبری باشیم و فرمایشان معظم له را نصب العین قرار دهیم.

نیکفر بابیان اینکه هوشیاری ایران نباید صرفاً در مقوله برجام و تحریم‌های آمریکایی باشد، خاطرنشان کرد: تا وقتی‌که ایمان به خدا و پیروی از ولایت‌فقیه وجود دارد کشور ما استوار و پابرجا خواهند ماند و قدرت لایزال الهی هم یقیناً انقلاب اسلامی را پشتیبانی خواهد کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه