ابوالفضل شکری
با واگذاری هزار فقره سند مالکیت به محرومان گیلان؛

واگذاری اسناد املاک بصورت رایگان به محرومان به ۴۲ هزار فقره رسید + عکس

با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یک هزار فقره اسناد املاک علوی به‌صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان واگذاری شد.

واگذاری اسناد املاک بصورت رایگان به محرومان به ۴۲ هزار فقره رسید + عکس

به گزارش ۸دی، با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یک هزار فقره اسناد املاک علوی به‌صورت رایگان به مردم محروم شرق گیلان واگذار شد.

مراسم واگذاری این اسناد عصر امروز در مسجد ابیض روستای میانده چابکسر و با حضور استاندار گیلان، فرماندار رودسر، امام جمعه و بخشدار چابکسر و دیگر مسئولان محلی و استانی و همچنین رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور برگزار شد.

 مساحت مجموع این املاک ۲۹۵ هزار و ۴۸۰ مترمربع معادل ۲۹.۵ هکتار اعلام شده که مبلغ کارشناسی شده آن حدود ۴۲ میلیارد تومان است.

واگذاری این املاک، چهارمین مرحله واگذاری اسناد املاک علوی به افراد نیازمند شرق گیلان در  رودسر بوده که در سه سال گذشته  انجام شده است و تاکنون تعداد ۸۰۰ فقره اسناد در بازنشین بخش رحیم‌آباد،  ۵۰۰ فقره در قاسم‌آباد علیا بخش چابکسر و ۱۰۰۰ فقره در واجارگاه بخش کلاچای رودسر واگذارشده است.

 همچنی به گفته مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مجموع اسناد واگذاری شده در چهار مرحله در استان گیلان سه هزار و ۳۰۰ فقره به مساحت تقریبی  یک‌ میلیون و ۱۱۳ هزار مترمربع بوده که مبلغ کارشناسی شده آن  حدود ۱۱۷ میلیارد تومان برآورد شده است و در سطح کشور در مجموع ۴٢۴٠٠ فقره به ارزش ۶۱۶ میلیارد تومان به محرومان واگذار شده است.

گفتنی است سعیدی کیا با حضور در مزار مهندس قهرمانی استاندار فقید گیلان برای وی طلب آمرزش کرده و همچپنین با حضور در منزل شخصی آن مرحوم با خانواده وی دیدار کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه