انتقاد امام جمعه خشکبیجار:

متاسفانه مسئولین خشکبیجار، این شهر را محل زندگی خود نمی دانند/ شاید مشکلات با مدیران بومی حل شود

حجت الاسلام زمانی گفت: متاسفانه مسئولین خشکبیجار، این شهر را محل زندگی خود نمی دانند و این باعث عقب ماندگی شده است.

متاسفانه مسئولین خشکبیجار، این شهر را محل زندگی خود نمی دانند/ شاید مشکلات با مدیران بومی حل شود

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین زمانی امام جمعه خشکبیجار در گفتگو با خوبان خبر با انتقاد از عملکرد مسئولین در قبال خشکبیجار گفت: اگر مسئولی در محلی که کار می کند مسئولیتی دارد و پستی گرفته است و در قبالش حقوق در یافت می کند، اما در محل کارش سکونت نداشته باشد، چگونه می تواند مشکلات شهر را برطرف کند. چگونه می تواند در جریان مشکلات مردم باشد؟

حجت الاسلام و المسلمین زمانی با اشاره به اینکه متاسفانه مسئولین خشکبیجار، این شهر را محل زندگی خود نمی دانند، گفت: این کار باعث عقب ماندگی این شهر شده است و خشکبیجار از نظر مسئولین رده بالاتر، محل کسب و کار شده است و نه محل زندگی.

امام جمعه خشکبیجار با اشاره به اینکه وقتی مدیری در خشکبیجار زندگی نکند چگونه متوجه می شود که مردمان این شهر با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند، افزود: آیا مسئولین بخش اجازه می دهند خانواده خودشان از آب آشامیدنی استفاده کند؟ آیا مسئولی در خشکبیجار اجازه می دهد خانواده اش از فضای پارک این شهر استفاده کند در حالیکه از لحاظ امنیتی و سلامت در خطر است.

وی گفت : با گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی هر یک از مسئولین مربوط اگر یک متر از کارهای تعریض و آسفالت شهرمان را انجام می دادند، اکنون وضعیت راه ها این گونه نبود .

حجت الاسلام و المسلمین زمانی در پایان گفت: شاید مشکلات خشکبیجار با حضور مدیران بومی حل شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه