نماینده مردم تهران در گفتگو با 8دی:

امنیت ایران را مرهون سپاه، بسیج و سربازان گمنام هستیم/ روایت فاطمه ذوالقدر از اوضاع مجلس هنگام حادثه

نماینده مردم تهران حادثه امروز در تهران را بیانگر گستاخی تروریست ها دانست و گفت: امنیت ایران را مرهون سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم.

امنیت ایران را مرهون سپاه، بسیج و سربازان گمنام هستیم/ روایت فاطمه ذوالقدر از اوضاع مجلس هنگام حادثه

سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بیان اینکه در حال حاضر دنیا با پدیده تروریست و پدیده ای شوم تر به نام داعش روبرو است، اظهار داشت: ایران هم تا کنون خوب توانسته در مقابل با تروریست ها عمل کند این در حالی است که تمامی کشور های منطقه درگیر تروریست هستند.
وی با بیان اینکه امنیت ایران را مرهون سپاه، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) هستیم و بسیاری از عملیات های تروریستی در کشور را تاکنون توانسته ایم خنثی کنیم، افزود:  دشمن بسیار گستاخ و بی شرم است و از کوچکترین فرصت استفاده می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که واقعه ی امروز صبح تهران ناشی از گستاخی تروریست ها است و این اتفاق شوم و دردآور در تهران اتفاق افتاده است، گفت: ما در صحن علنی مجلس حضور داشتیم و در ابتدا اصلا باورمان نمی شد و فکر می کردیم یک تجمعاتی از سوی برخی ها در مقابل مجلس تشکیل شده و در پی آن درگیری هایی انجام شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اذعان بر اینکه متاسفانه ایران هم مانند بسیاری از کشورها درگیر تروریسم شده است و باید فکر اساسی برای گروه های افراطی که اخیرا به وجود آمده اند بشود، اظهار کرد: گروه های ایجاد شده نه با دین و نه با مذهب ارتباطی ندارند و حتی اسلامی که در حال ترویج آن هستند همخوانی ندارد و گروهی کاملا افراطی است.
ذوالقدر با اعلام اینکه بسیاری از عزیزان ما در پی حادثه صبح امروز به شهادت رسیده اند و تروریست ها به خود این اجازه را داده اند که باعث رنجش خاطر ایرانیان بشوند، خاطرنشان کرد:  تعامل نهاد های انتظامی و امنیتی در ابتدای حوادث تروریستی امروز نشان داد که همه ی دستگاه های نظام با هم تعامل دارند و همکاری می کنند و امیدواریم همچون گذشته در مقابل با تروریسم مقابله کنیم.
وی بیان داشت: متاسفانه این حوادث در بسیاری از کشورها من جمله کشور های اروپایی که از امنیت بسیار زیادی برخوردار هستند شاهد هستیم و تاکنون هم وزارت اطلاعات کار خود را خوب انجام داده اما وقتی اینها عزم خود را جزم می کنند و حادثه ای مثل امروز را ایجاد می کنند ما باید همکاری ها و جدیت خود را در مقابل با تروریسم بیشتر کنیم.
نماینده مردم تهران در خانه ملت تاکید کرد: باید بیشتر به فکر این بود که چطور می توانیم در مقابل با گروهک های تروریستی بیشتر مقابله کنیم و همچون گذشته جدیت خود را نسبت به تروریسم بیش از پیش کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه