امام جمعه رودسر در گفتگو با 8دی:

اقتدار مردم در ۲۹ اردیبهشت به رخ جهانیان کشیده شد

امام جمعه رودسر گفت: مردم با شرکت میلیونی خود در انتخابات اقتدار ملی را به رخ جهانیان کشاندند.

اقتدار مردم در ۲۹ اردیبهشت به رخ جهانیان کشیده شد

حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، حضور بیش از ۴۰ میلیون ایرانی پای صندوق های رای را تحسین برانگیز برشمرد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بر ملت بزرگ ایران پیروزیشان را تبریک گفتند که ما هم جا دارد این سربلندی سرافرازانه را تبریک بگوییم.

وی با بیان اینکه تنگدستی ها و مشکلات اقتصادی مانع از حضور مردم در انتخابات نشد، افزود: علی رغم اینکه همه تنگناهایی که در زندگی روزمره آنها وجود دارد، مردم در انتخابات شرکت کردند و به ندای رهبری لبیک گفتند.

امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن با حضور میلیونی مردم باید تغییر رفتار از خود نشان دهد، گفت: قطعا حضور گسترده مردم باعث می شود که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی طرز رفتار و گفتارشان را با این ملت بزرگ عوض کنند.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه اقتدار اکنون ملت ایران از انتخابات است، اظهار کرد: قطعا اقتداری را که مردم در روز ۲۹ اردیبهشت خلق کرده اند، به رخ جهانیان کشیده شده است.

وی گذشت زمان را موجب محکم شدن و مقتدر شدن مردم ایران دانست و تاکید کرد: دشمنان ما باید بدانند که ملت ایران همان مردم اول انقلابند و هیچ تغییری در آنها دیده نمی شود بلکه با ثبات قیمت محکم تر انقلابشان را پاسداری می کنند و به پیش حرکت می کنند.

امام جمعه رودسر در پایان اذعان داشت: امیدواریم دشمنان نظام اسلامی از این حماسه ای که مردم خلق کردند درس عبرت بزرگی بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه