علی رغم بخشنامه‌ی سازمان مرکزی صورت گرفت؛

تخلف آموزشی معاون دانشگاه آزاد گیلان + سند

یکی از معاونان دانشگاه آزاد گیلان بر خلاف بخشنامه‌ی سازمان مرکزی از بیش از ساعات مجاز از حق التدریس اضافه استفاده می کند.

تخلف آموزشی معاون دانشگاه آزاد گیلان + سند

به گزارش ۸دی، یکی از معاونت‌های‌ دانشگاه آزاد اسلامی در استان گیلان ضمن سوء استفاده از موقعیت اداری خود و برخلاف بخشنامه‌های آموزشی ابلاغیه از سوی سازمان مرکزی دانشگاه بیش از سقف قانونی در واحد رشت تدریس می کند.

بر این اساس، فرد مذکور در حالی که تنها ۸ ساعت درسی مازاد می تواند براساس ضوابط ابلاغی تدریس کند تنها در دانشگاه آزاد واحد رشت ۱۰ ساعت درسی مازاد دریافت کرده است.

این امر علاوه بر تخلف آموزشی، هزینه های اقامتی در هتل، دریافت حق ماموریت و حق ایاب ذهاب را بر این واحد دانشگاهی تحمیل کرده است.

این تخلف و همچنین حضور این فرد در سرمایه گذاری‌های شرکت های دانش بنیان این دانشگاه، اعتراضات اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گیلان را به همراه داشته است.

یک منبع آگاه در همین زمینه گفت: این استاد علاوه بر تدریس در واحد دانشگاهی رشت احتمالا در دیگر واحدهای دانشگاهی نیز تدریس می کند که این تبعیض آشکار موجب نارضایتی بسیاری از اساتید در دانشگاه شده است:

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
عزیز برادر یه کمی مدارک به شما داده اند کنترل بفرمایید یک درس 3 واحدی و یک درس دو واحدی میشود پنج ساعت. نه ده ساعت. ملاحظه بفرمایید. عدد ده مربوط به ضریب است نه ساعت تدریس. چون درس در دوره دکتری تخصصی است ضریب خورده است.
محمد
در جواب اون عزیزبرادر سوال دارم آیا تدریس ایشان طبق بخشنامه درست است یا نه ؟پس لطفا چیزی رو نمی دنونی نظر الکی ارسال نکن.
ناشناس در پاسخ به محمد
محمد عزیز بنده قضاوت نکردم بلکه سند را تشریح کردم. کسی که در سطح معاون آموزشی استان است علی القاعده بایستی مجوز داشته باشد وگرنه خود سیستم بازرسی دانشگاه مدعی خواهد شد.
تیمور
این یک صدم از خلاف های... است خیلی بیشتراز ایناست.فقط خدا باید انتقام ما کارکنان واساتیدرو از این ظالمان بگیرد سپاس از روشنگری شما دست تک تک شما بچه های 8دی رومی بوسم. ممنون.
امیر
رئیس دانشگاه آزاداسلامی ....قبل از اینکه رئیس بشه ی خونه 95متری تو گلسار ساختمان یکتا داشت بعد از رئیس شده خونشو عوض کرد برد خیابان 175 به متراژ240مترمربع اینها اینجوری خون اعضای هیات علمی وکارکنان رو داخل شیشه کردن اشااله خداوند قادر وتوانا جوابشونو میده مطمئنم .. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
در حاشیه