مجتبی عسگری
در نوروز 96؛

«پلکان آسمان» راهیان نور گیلان را روایت می کند

راوی مستند «پلکان آسمان» از پخش این مستند با موضوع راهیان نور در ایام نوروز در شبکه باران خبر داد.

«پلکان آسمان» راهیان نور گیلان را روایت می کند

محمد لطیفی در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ۸دی به مناطق عملیاتی جنوب، ضمن تبریک سال نو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مستند «پلکان آسمان» یادبود شهدای مدافع حرم از اول فرودین روی آنتن شبکه باران می رود.

وی ادامه داد: مراحل تصویر برداری این مستند سال گذشته انجام شده و در هر یادمان از یک شهید والامقام مدافع حرم یاد شده است.

راوی پلکان آسمان، افزود: این مستند از اول فرودین در دو نوبت بعد از اخبار ساعت ۲۰  و تکرار آن روز بعد بعد از نماز ظهر و عصر پخش می شود.

وی گفت: تهیه کنندگی این کار را آقای نارنجی و تصویربرداری حسن جعفری، روایت گری لطیفی و نویسندگی و دستیار تهیه علیرضا شعبان نژاد تولید شده است.

لطیفی با بیان اینکه مستندهای راهیان نور از ۱۶ اسفند ۹۵  بر روی آنتن سیمای مرکز گیلان رفته است، اظهار کرد: مستند پلکان آسمان تا هشتم فرودین ادامه خواهد داشت.

وی راهیان نور را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و گفت: سیمای مرکز گیلان با مشارکت سپاه قدس گیلان نقش مهمی در به تصویر کشیدن این حرکت عظیم جهادی و فرهنگی ایفا کرده اند.

راوی مستند پلکان آسمان به تصویر کشیدن زحمات خادمین در سازمان اردویی را بخش دیگری از این مستند عنوان کرد و گفت: دیروز اگر رزمندگان در جبهه ها جنگیدند امروز نیز خادمانی هستند که ادامه راه شهدا را پیش گرفته اند.

وی در ادامه از مشارکت و همکاری سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ کننده سپاه قدس، معاونت سیما و مدیر گروه بسیج صدا و سیما تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه