مدیر کل سیمای مرکز گیلان تشریح کرد؛

ویژه برنامه های شبکه باران در نوروز ۹۶

مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان برنامه های این مرکز را در ایام تعطیلات عید نوروز تشریح کرد.

ویژه برنامه های شبکه باران در نوروز ۹۶

به گزارش ۸دی،  مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تولید ویژه برنامه های نوروزی در شبکه استانی باران اعلام کرد  : صدا وسیمای مرکز گیلان با تولید ۲ برنامه شاخص درحوزه سیما با نام های بنفشه گل و تی تی ناز و ۳ ویژه برنامه در حوزه صدا به نام های آلاچیق ، همیشه بهارو بنفشه گل در نوروزامسال مهمان خانه های گیلانیان خواهد بود.

حسن ظهیری با بیان اینکه پخش روزانه بخشی از ویژه برنامه های نوروز از شبکه بین المللی جام جم و پخش کلیپ ۷ دقیقه ای معرفی توانمندی های گردشگری گیلان از چند شبکه سراسری از دیگر برنامه های شبکه باران است گفت : این ویژه برنامه ها در همه ۱۳ روز تعطیلات پخش می شود.

وی گزارشی از عملکرد یک ساله صدا و سیمای مرکز در سال ۹۵ هم ارائه کرد و

 افزود : درخشش هنرمندان و همکاران صدا و سیمای مرکز گیلان در جشنواره های ملی و بین المللی با آثاری فاخر در بخش های مختلف رادیویی و تلویزیونی از جمله موفقیت های مرکز در سال ۹۵ است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به گسترش فضا های مجازی  افزود : رسانه استانی با راه اندازی دو کانال تلگرامی درمعاونت های خبر و سیما سعی می کند تا اخبار واطلاعات درست را در کوتاه ترین زمان دراختیار کاربران  قرار دهد.
حسن ظهیری گفت : متاسفانه آسیب های فضای مجازی به ویژه در حوزه خانواده و روابط اجتماعی افراد نگران کننده است که رسانه های مکتوب ، دیداری و شنیداری می توانند درکاهش این آسیب ها موثر باشند.
وی با اشاره به اینکه نظر سنجی ها نشان می دهد اقبال عمومی مردم از برنامه های صدا و سیمای مرکز گیلان خوب است گفت : بر اساس  نظرسنجی ها فیلم و سریال ۷۱ درصد ، کلیپ های موسیقی و تصویری ۳۹ درصد و مستند ۱۳ درصد به ترتیب بیشترین مخاطبان برنامه های رسانه استانی را به خود جذب کردند.
وی همچنین پر مخاطب ترین برنامه های شبکه باران را بر اساس انتخاب مردم در حوزه سیما به ترتیب مهتاب شبان ، خانه مهر و لوجنک اعلام کرد و افزود : در حوزه صدا هم برنامه گیلانه ، ۵ ترانه و شهر ما بیشترین مخاطب را داراست.
مدیر کل صدا وسیمای مرکز گیلان درادامه با بیان اینکه بر اساس نظر سنجی ها ۷۵ درصد مردم گیلان بخش های خبری رادیو و تلویزیون را دنبال می کنند اعلام کرد : در تعطیلات نوروزی آخرین اطلاعات و رویداد های استان در یک بخش تلویزیونی و یک بخش رادیویی دراختیار شهروندان و مسافران قرارمی گیرد.
حسن ظهیری به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری نیز اشاره  و تصریح کرد  : برای برپایی  هر چه بهتر انتخابات سال آینده و حضور حماسی مردم در این رودیداد سیاسی – اجتماعی مهم ویژه برنامه هایی تولید و پخش خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه