عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با 8دی:

اقدامات صورت گرفته اقتصاد مقاومتی مجلس قابل قبول است/ گزارش کمیته های اقتصاد مقاومتی به رهبری ارائه می شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در مجموع قابل قبول بوده، گفت: گزارش کمیته های فعال اقتصاد مقاومتی به مجلس و رهبری ارائه خواهد شد.

اقدامات صورت گرفته اقتصاد مقاومتی مجلس قابل قبول است/ گزارش کمیته های اقتصاد مقاومتی به رهبری ارائه می شود

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی، در پاسخ به این سوال که به فرموده مقام معظم رهبری همه ی دستگاه ها باید گزارش عملکرد یکساله خود را در راستای اقتصادی مقاومتی، اقدام وعمل بدهند و گزارش مجلس در این خصوص به چه نحو و کیفیتی است اظهار داشت: مجلس در همان اوایل سال ۹۵ عزم خود را برای تصویب قوانین حول محور اقتصاد مقاومی جذم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سعی شد اقدامات مجلس در راستای رفع دغدغه های رهبری باشد، افزود: مجلس برای همه ی امور اقتصاد مقاومتی یک کمیته ای را تشکیل داده بود تا منویات رهبری در آن دنبال شود.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به تشریح کمیته های تشکیل شده در ستاد اقتصاد مقاومتی مجلس پرداخت و گفت: مقرر شد کمیته های تشکیل شده هم نظارت بر دستگاه ها داشته باشند و هم قوانینی را که در برنامه ششم و برنامه سال ۹۶ مصوب می شود بتواند رنگ و بویی از اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اقدامات انجام گرفته مجلس در حوزه اقتصاد مقاومتی در مجموع مورد قبول است.

خسته بند با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته در قالب گزارش دهی باید خروجی داشته باشد، متذکر شد: آن چیزی که در ظاهر نشان می دهد، اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز به جمع بندی نرسیده اند.

این نماینده مجلس با تاکید بر این نکته که اقدامات صورت گرفته از سوی مجلس باید مورد رضایت رهبری و مردم باشد، خاطرنشان کرد: گزارش های کمیته های اقتصاد مقاومتی هم به مقام معظم رهبری و هم به مجلس ارائه خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه